събота, 16 октомври 2010 г.

Темата от "Кошмари преди Коледа" на Тим Бъртън - This Is Halloween


The Citizens of Halloween Town - This Is Halloween

[видео]

[край на видеото]

Благодаря на poor, че с клипа, който ми показа, ме присети за безумно-шашавата анимация "Кошмари преди Коледа". Все си падам по такива смахнати неща. Като другите филми на същия режисьор - Тим Бъртън: "Едуард Ножиците", "Бийтълджус", "Слийпи Холоу", "Булката труп", "Чарли и шоколадовата фабрика"...

Не пропускайте и клипа на poor - великолепен като визия, общо внушение и настроение къвър на "Alabama Song (Whisky Bar)" --> http://www.youtube.com/watch?v=NLMp50iK0G0]

Не ми хареса обаче "Алиса..." на Тим Бъртън. Стори ми се прекалено политизиран, приземен, сиреч ограничен към някакви днешни реалности. Може би съм преголям фен на оригинала и затова не ми се нрави версията на Бъртън. А може би с всяка киноверсия на добра книга е така - след като си я чел, и най-гениалният режисьор не може адекватно да реализира това, което вече имаш в главата си.

Което за пореден път иде да ми каже, че най-големите съкровища се крият в собствената ни глава. "Дребният" проблем е, че обикновено нито знаем това, нито дори да го знаем, ни е ясен пътят, по който да ги постигнем.

Няма коментари: