събота, 16 октомври 2010 г.

Нашенски поговорки (защо не сме от западния свят)


NET
Орташката кобила кучета я яли
Залудо работи, залудо не стой
За мъртвия или добро, или нищо
Брат брат не храни, но зле му който го няма

Мисля, че първата - за орташката кобила - е предсказание за нашия капитализъм, уви!...

Безобразие е ченгето мошеник Моллов на "новия" капитализъм да въздигне в икона държавния мошеник от "стария" капитализъм Буров. Срамно е невежеството, възмущението ми не е само морално, а съдържателно, смислово - четете Стефан Бочев и Румен Аврамов. НО: Моллов и Буров са типични дребни мошеници за слаборазвита държава, смучещи от нея, защото няма откъде другаде . Никакви особени злодеи не са. Би било странно да няма такива като тях.

2 коментара:

nana каза...

Не ме упреквай отново в липса на чувства.не веднъж изричам, с риска да си навлека целия ти негативизъм, че съм до лудост ривързана към теб и вече не виждам друг живот за нас освен заедно.Само дето не съм тръгнала да се хвърлям... накра чета само съмнения и намеци.веднъж не искаш да е разбереш

Unknown каза...

Хм.... Би ми било приятно да се видим...