вторник, 19 октомври 2010 г.

Аз задръствам Мегафона


Любопитна за мен случайноаст е, че след постинга "Защо блогвам (посветено на Григор Гачев) получих интересн коментар от известниья блотър sulla,цитирам:
Sulla каза...

Напоследък си твърде продуктивна и задръстваш Мегафона :)

Иван Стойчев - аз такъв го знаех като състудент, а не като Иван Стамболов, ме упреква, че понеже напоследък пиша повече, "задръствам" Мегафона. В случая за мен не е толкова интересно дали това е мнение на Иван или на Каладан (който е мениджъра на Мегафона). Въпросът за мен е - каква е целта на Мегафона? Не знам... Аз не се появявах там месеци. Сега имам мисли и чувства. Не знам да има ограничения за броя постинги в Мегафона. Ако се въведат такива, надявам се да бъда надлежно уведомена, за да се съобразя с новото изискване.

Иване, знам, че звуча гадно, извинявай. Но Мегафон както е замислен и обявен не предполага никакви ограничения. Извини ме за следующия сарказъм - ама това го знаех още като не си знаел що е блог и социална мрежа.

7 коментара:

nana каза...

Е , така е .Той Иван като се напуши и задръства де що намери.Изтрещял е горкичкия.Само да не говоря за оня с пръча-със светлоотразителната жилетка.Събра ми фаровете.

Георги Фурнаджиев каза...

Имаше един блогър преди години, дето го изритаха заради свръхпродуктивност. Изчакай само и ще се обади, ако е жив още.

Светла Енчева каза...

Вени, когато доста време от теб нямаше ни вест, ни кост, една виртуална приятелка се притесни какво става с теб, жива ли си, което притесни и мен. Най-скъпата ми приятелка (която познавах само по интернет) почина от рак преди две години и поради това, когато някой изчезне, ме хваща параноята. Предпочитам да задръстваш Мегафона, честно :-). А ако те изхвърлят оттам, пак ще те четем, можеш да бъдеш сигурна.

Sulla каза...

Ако забелязваш, коментарът ми завършва с усмивка. Не очаквах да се разяриш, sorry. Когато още не съм знаел що е блог и социална мрежа, ти беше по-интелигентен и широко скроен човек. Не, не звучиш гадно, нито проявяваш сарказъм. Още веднъж се извинявам, ако без да искам съм засегнал някоя чувствителна струна на вързрастта или битието.

Анонимен каза...

Извинявай, че се намесвам. Имаш интересни постове и те чета с удоволствие. Но напоследък наистина пускаш само клипове, текстове на песни, или постове с по едно изречение разлика. Следя много блогове в Мегафона, и наистина е малко дразнещо на първа страница да виждам по 7-8 твои клипчета само. Надявам се не съм те засегнала и пак ти повтарям, че те харесвам, когато имаш какво да кажеш. Поздрави!

Unknown каза...

@ sulla

Извинявай искрено. Писах преди да мисля. Знаеш, че те ценя - и теб, и Вики :-)

@ анонимен

Първо размислих (преди да пиша - за разлика от отговора ми на поста на Иван) и сега смятам, че имаш основание. Не го приемам напълно - защото понякога с един клип или стих казваш много повече от купчина текст. Но очевидно това, което исщам да кажа с някой клип или текст, не е толкова очевидно - което мен ме навежда на размисъл как изразявам това, което искам. Полезно ми е мнението ти.

Благодаря на @ Лилия, @ Георги Фурнаджиев, @ Светла Енчева
:-) за всички

Магдалина каза...

@анонимен, може би се изисква повече усилие, но можеш сам да си направиш селекция чрез четец. Така няма да се наложи да се ядосваш на агрегатор, който ти предлага съдържание.

Ако не ти харесват радиостанциите, ползваш касетофон, нещо такова...