четвъртък, 9 ноември 2006 г.

Гепихме Конгреса!!!


След разбиването в Конгреса, републиканците май губят и в Сената. Спечелиха Вирджиния, остава само Мисури*. Но и без него, държат 50%" от Сената, което значи, че бушменските безумия няма да минават като нож в масло. Аре - съсипа ми се и този работен ден, все цъкам Google News да видя кво става. Бах ги у изборите, бах ги у шефовете!

* - Мисури е своеобразна илюстрация на разпространеното бг разбиране за бизнеса - като далавера, вкл. далавера между работодател и работник.

4 коментара:

Стойчо каза...

Оставам с впечатлението, че истинското ти име е Хилари Клинтън...

Unknown каза...

Щях да съм Хилъри, ама една разлика ме спира, ве - имам шефове, пред които джиткам из нета за фирмени цели, пък и дОма казвам, че съм закарфшчена за клавиатурата пак заради работата. Бах се у лъжеца. Или да перифразирам извода на предишния постинг:

Бах ги у политиците, бах ни у нас, дето ги избираме.

Unknown каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Unknown каза...

Прав си за ветераните - това, което казваш, имаях предвид - че го изобличиха най-малко в скриване на истината - но поради лошото ми знание на английски го написах така че имзлезе обратното. Благодаря ти, че без мнението ти нямаше да забалежа, че съм написала обратното - което и коригирах в постинга.

Сравнението "Буш-Кери" сработи на миналите избори - беше мобилизиран плаващ електорат, който в други случаи (Маккейн като кандидат на републиканците) нямаше да гласува.

Ако бях мириканска гражданка, щях да направя точно така - за Кери, въпреки че е лайно, но срещу Буш, щото е фундаменталист, който утре ще заплаши моята свобода. Кво утре, ве, той днес ме заплашва, оправдайки се с тероризма.