четвъртък, 5 април 2007 г.

Камъни в жлъчката


Според повечето хора това е гадно, но безобидно заболяване. Гадно, защото предизвиква чат-пат жестоки кризи - този, който е преживявал, знае. Лошото, което масата хора не знаят е, че жлъчно-каменната болест доста често предизвиква или води до увреждане на панкреаса. Сиреч води до хроничен панкреатит. Което съвсем не е безобидно. Диабетът е по-малкото зло. Ракът на панкреаса - за него не ми се говори - смъртността в първата година е около 98%. А той, както и диабета, имат връзка с хроничния панкреатит.

Ако ме питате мен, щом сте с жлъчни камъни, махайте гадостта - цялата жлъчка. Писала съм съм в блога си досга за жлъчката, включително и за моята операция за махането й, но ако някой иска подробности - veny_g[at]abv.bg


2 коментара:

Евгени Спасов каза...

Не е по темата, но да попитам. Чела ли си условията на abv.bg ? :Р

Unknown каза...

Чела съм Общите условия, но какво има това общо с темата?