петък, 6 април 2007 г.

Неврологични и психични болести


Наскоро един популярен блогър сподели, че страда от епилепсия. Не казвам името му, щото не е етично. Който видял и знал - толко.

Сега за мен. Писала съм, че страдам от периодична депресия. И в хода на популярната игра "5 неща, които ни знааете за мен", съобщавам като колегата блогър - също страдам от епилепсия. Не ме е срам от това. Защо да те е срам от нещо, за което не си отговорен? И изобщо защо се смята за срамно?

За епилептика Достоевски ли да говорим? Или за епилептика Гай Юлий Цезар?

1 коментар:

Анонимен каза...

невена, не мисля, че някой тук би те съдил заради депресия или епилепсия. ако го прави, негов си проблем.

сега да не вземе да ти пука и от това, че в блога на ангел, някой си велик херой все разказва колко водки пиеш? ами като ти се пие, пиеш. ха!

но като си отворила дума за тия неща, по-добре напиши нещо, което може да бъде полезно за някого - за човек, който страда от тези неща, ли който има близък с такива оплаквания. така или иначе се престраши. можеш да помогнеш на някого.

и изобщо, липсват ми твоите собствени писания напоследък. що не вземеш да пишеш повече, вместо да препечатваш дълги, дълги нещица, които би могла само да резюмираш и да линкваш.

ако са твои, колкото и да са дълги, ще ги чета. пишеш хубаво и полезно. ами ... давай!