събота, 8 април 2006 г.

Като Шерлок Холмвс


Шерлок беше култов през моето детство. Сега са други. Няма значение кои, говоря за необходимостта от супергерой, който през главоблъсканиците и умелите противодействия на силите на злото успява да възстанови доброто.

Сега съм в ролята на доброто - все още не е спасена Докторската градинка, но вече е установена Тъмната заплаха. И знам оръжията си. Основното е разгласяването. Когато се срещнеш с далавера, не бива да разчиташ на държавата априори. Държавата никога нищо не е направила в интерес на хожрата, ако не е била обект на натиск от страна на същите хора. Аз все още не съм прибегнала до натиск (да уведомя съкварталците с листовки), защото искам да изчерпам законните възможности за действие. Не съм против гражданските действия, напротив - склонна съм даже към радикализъм в това отношение, Но след изчерпване на легалните възможности. Именно по този подход придобих документ, който сочи, че

ПО ОТНОШЕНИЕ НА ДОКТОРСКАТА ГРАДИНКА Е ИЗВЪРШЕНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ

Използван е документ с невярно съдържание, за да се приватизира публична собственэст. Намерението за приватизация няма да може да бъде доказано пред съда, обаче това, че документът е с невярно съдържание, ще го докажа. И цялата конструкция в основата на грабежа ще рухне. Запазвам повече подробности засега, но мълча заради човека, който е бил подведен да нагази законите. Засега запазвам... Чакам...

Няма коментари: