вторник, 21 февруари 2012 г.

Тяхното слово е опасно за властта.


Те бяха изгонени/отхвърлени/цензурирани от слугинските телевизии. Няма да правя обзор на това, за което говореха. Това би означавало, че такъв анализ е правомерен. Че словата и идеите подлежат на анализ за правилност и правоверност.

Аз не съм фен на повечено от отсвирените от телевизиите. Защото не споделям много от възгледите им. Но хиляда пъти повече не съм фен на отсвирването им от въпросните телевизии. Защото искам да получавам не само сдъвкани и подправени джвачки предназначени да ми се понравят. Искам и гадните, неудобните, вредните истини за света. Дори да не съм съгласна с тях.

Георги Ифандиев

Георги Ифандиев

Юлиян Вучков
AЮлиян Вучков

Георги Каритаров
Георги Коритаровe

Веселина Томова

Веселина Томова


И върхът на бегейската псевдопубличност: - тоталният игнор на Нери!

Нери Терзиаева

Създателката на модерната, европейска новинарска телевизия не е желана от никоя от днешните слугини на властниците.

1 коментар:

Анонимен каза...

Няма да коментирам останалите, но се радвам, че Коритаров няма трибуна за изява. Не знам дали си чела доносите му, аз съм ги чел и едва ли има по-показателен пример за гаден доносник от него. Няма моралното право да е журналист и да изказва мнение, поне според мен.