събота, 11 февруари 2012 г.

Протестът срещу ACTA (новинарско)


Старая се с писаното в блога да не реагирам на момента, защото има достатъчно нови медии (блогове, фейсбук и туитър), но в случая мисля, че новинарското съдържание (с изключение на личните детайли) си струва. В София сме няколко хиляди. Позволявам си да казвам "СМЕ" макар да съм вкъщи, защото от 2 дена съм с 39 градуса въпреки ибупрофена и антибиотиците. Но се старая във форумите. Интересното от протестите до момента:

Не само миналото е срещу срещу ACTA, а за първи път леви, десни и аполитични постигнаха консенсус за миналото. Консенсус чрез активисткото му преосмисляне:

И паметниците срещу ACTA

В протестите сме сред първите в Европа:

В протестите сред първите в Европа



Какво друго писах за ACTA:

Като свободен човек, аз изпитвам гордост от думите "Аз съм Anonymous"

"Творците", които искат да ни окаушват с ACTA, крадат като за световно

В събота целият свят се изправя срещу ACTA

Как да си направим маска Гай Фокс за анти ACTA протестите

STOP-ACTA! Кога и къде действаме (инфо)

Заплахата ACTA for Dummies (видео)

Какво изисква ACTA от България

ACTA - текст и коментар

 

 

 

Няма коментари: