понеделник, 12 февруари 2007 г.

Lazy Week Review 02.05.07-12.02.07


Продължавам отдавна забравената идея за Lazy Week Review> - понеделнишки постове Lazy Week Review - нещо като "Седмичен обзор на мързеливеца" или по-самоласкателно - "Мързеливо седмично ревю". Иде реч за неща, които са се случили през изминалата седмица и съм имала намерение да блогна, но съм отложила с доброто намерение да го направя задълбочено/сериозно, което се е оказало най-удобния път към несвършаването. Защото всеки българин знае, че най-добрият и сигурен път да не свършиш нещо е да го отложиш с цел да го направиш добре.

Тази седмица:

- Гледах "What the Bleep We Know" - филм, който разтърсва
- Прочетох двете книги на Георги Стоев, един от ключовите фигури във ВИС
- Пак ми се появи депресията
- Научих доста за квантовата физика

Предполагам, че немалко хора ще бъдат най-малкото възмутени, но мисля да пиша отделен постинг за важните за мен неща.

5 коментара:

Анонимен каза...

Което ми напомня, че от доста време в блога ми залежава чернова на пост за "What the Bleep Do We Know"... Май все пак ще се наложи да го завърша.

Unknown каза...

Е, айде де, и аз имам вече написано немалко, но също като драфт (чернова). Публикуването на твоя текст ще ме мотивира и аз да завърша своя. А мисля, че си струва да се говори за този филм, който казионните ни медии се правят, че не съществува.

Unknown каза...

Ехааа,
Страшен филм! Настина вълнуващ.
Преди доста време гледах "Контакт" и чувството беше подобно.
Всъщност филма се възприема сякаш различно от различните по вид/тип образование и интереси хора.
Съпругата ми например е консерва-пиано, аз ТУ Варна.
Имаме определено общи интересе, но филма определено разбрахме различно.
Тя по-скоро като емоция и 6-то чувство, аз като нова техника. :)
Бе много интересен филм!
П.С. Няколко дни гледах един "Барака" :) или "Бараката на татко".
Не помня как беше точно. Ама и той много интересен. Няма нищо общо с тия съвременни интерфейсни холивудски продукции.

Unknown каза...

"Барака" е страхотен :-)

Интересно, как възприехте "What the Bleep..." с жена ти?

Unknown каза...

Daggerstab
Все още нищо не си пуснал:-(