петък, 23 февруари 2007 г.

Защо МВР ме повика за "Медия Холдинг"


Чудех се защо 8 месеца и половина след разправията между ПФК "Левски" и "Медия Холдинг" ме търси човек от МВР във връзка със случая, а то какво се оказа, след като аз - като съвестен гражданин - се явих на поканата на въпросния служител в СДВР /Столична дирекция на вътрешните работи/:

Оказа се - че за мой срам - съм забравила, че съм пуснала официален сигнал до прокуратурата и до МВР (а не само съм писала в блога си) за вероятно престъпление от страна "Медия Холдинг" за нарушение на авторските права - това пък ме реабилитира като съвестен гражданин, макар и забраванко. Ама за 8 и кусур месеца какво ли не, и по-важно можеш да забравиш. Още повече, че - честно казано - не разчитах на никаква официална реакция.

Оказа се, че офэициална реакция все пак е имало, оитделен е вапросът доколко навременна. По сигнала ми е заведена преписка, която се е движила по надлежния ред, който включва в един момент и моите писмени обяснения. Да припомня, че официалното ми писмо до прокуратурата и МВР бе по повод на безобразните действия на ИК"Труд" по отношение на е-библиотеката на незрящия Виктор, когото чрез ГДБОП принудиха да затвори. Това, че ГДБОП се ползва като частна полиция от сума големи фирми и отделни богаташи, е толкова известен факт в блогосферата, че е излишно да давам линкове.

Написах си обясненията, включително и това, което ми казаха, а то не беше невярно - че нямам данни дали ПФК"Левски" и "Медия Холдинг" междувременно не са уредили спора си по извънсъдебен път. От което явно разбрах, че те това са и направили, а конкретният служител просто трябва да си довърши формално преписката, сиреч да я окомплектова с всички необходими документи, които включват и обяснение от страна на на гражданина, подал сигнала.

Не че очаквах, че прокуратурата ще започне дело срещу "Медиа Холдинг", но и не смятам, че това, което съм направила, е безсмислено. Защото колкото повече граждани започнат да разбират, че имат права, които могат и трябва да използват при необходимост, толкова повече ще приближава времето, когато ще заприличаме на европейска държава.

Няма коментари: