сряда, 18 април 2007 г.

What the Bleep Do We Know


Мислите ли, че вселената е различна от нас? Мислите ли, че ние сме различни от вселената? Мислите ли, че ние с вселената сме отделни и различни неща? Мислите ли, че между духа и материята (както сме дресирани да ги наричаме) има съществена разлика?

Вероятно мислите така, защото така са учени поколения преди нас, включително и нашето. Няма да ви опровергавам.

Вижте филма What the Bleep Do We Know

Дръпнете го от всеки торент тракър - не давам български линкове, защото заради тъпото ГДПОП те все се менят, но го има на всички тракери - и български, и чужди. Ако го теглите от чужд тракер, има бг субтитри - http://www.opensubtitles.org/bg/search/sublanguageid-bul/idmovie-731

7 коментара:

Анонимен каза...

Определено между духа и материята има огромна качествена разлика.

Анонимен каза...

Изключителен филм. Мисля, че ще го гледам отново.
Благодаря, че сподели : )

Cho.

Анонимен каза...

все пак да не 3абравяме, че филма е пЪлен с недока3ани глупости и още неща тук
http://skepdic.com/ramtha.html
и тук
http://www.rickross.com/groups/ramtha.html
и тук един който си вярва, че може да бие ММА боец само сЪс силата на мисЪлта си
http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I

Анонимен каза...

Все пак да не забравяме собствения избор. Ако искаш вярваш, ако не - ..ходиш на църква.

Поздрави.

Cho.

Unknown каза...

@Анонимен 2:

Относно недоказаните глупости, прочати "Холографската вселена" на Майкъл Талбот. Там е пълно с доказани факти. Резюме с две думи:

Представете си за миг, че сетивата ви(зрение, слух, допир, вкус, мирис) създават заобграждащия свят, а в действителност него го няма, няма абсолютно нищо, всичко е въображение, сън. Интригуващо нали.

Ако не ти се дават 17 лева за книгата, можеш да я дръпнеш оттук:

http://www.izvorite.com/downloud/downloud.htm

Само тръбва да скролнеш по-надолу, за да я намериш.

@георги д.
И за теб ще е интересно да я прочетеш, защото с факти се доказва, че май няма такава разлика

Анонимен каза...

аз съм анонимен2,
чел съм книгата на Майкъл Талбот. Не забравяй, че самият Дейвид Бом не е съгласен с версията на Талбот. В същата книга пише, че плацебо ефект няма при инсулина, например. Тоест може да излекуваш някого със солена инжекция от рак, но не и от диабет. Има много неща, които не са ни ясни, но това не означава, че трябва да преглъщаме всичко което ни сервират, без да го проучим. Аз бих ти препоръчал също и една друга книга близка до темата - Master Key System http://www.surfsecure.nl/

Анонимен каза...

Искам да ви кажа че преди доста време бях изпаднала в много страшно състояние. Получавах ПА навсякаъде благодарение на мисълта си без да взимам някъкви хапчета се оправих и отново станах онзи борбен човек който бях, скоро ми се случи отново но зашото аз го позволих без да искам . Не спирах да мисля за тревогата си , сега отново работя по себе си . Искам да отбележа че преди ня бях гледала филма , тези дни попаднах на него , това ми доказа че за стреса и тревожните състояния друг освен нас самите никой неможе да помогне, ако се филмираме , това ще е така , ако си живеем спокойно това ще е така ! Много ми хареса филмът!