вторник, 10 април 2007 г.

Каракачанецът, очите и веждите



Има една поговорка, ама всеки българин я знае, та няма да я припомням.

Откак започнаха да ме ядат някои блогъри за това, че пускам чаршафи за каракачанските овчарки, или така нареченото българско овчарско куче, постингите ми се вдигнаха в гугъл.

Понеже ме мързи да си играя с оцветяване - вижте, че на второ и трето място са нещата за нещата, за които пиша - каракачанеца. На първо е пак друга моя тема - за жлъчката.

Викам с това да спрат тези, които говорят за флуд. Щом хората четат моите неща, значи са им важни.

Ако тия, дето не им харесвам, продължават да плюят, подозирам, че четящите ме ще станат още повече. Щото Гугъл така работи - за който не знае.

4 коментара:

Анонимен каза...

гугъл е едно, а блогосферата е друго. аз искам да виждам какво са писали и другите. и ми се вижда честно ако ще е за каракачанките или друга специфична тема, която се подразбира, да постваш резюме + линк.

Unknown каза...

Резюме на стандарт?!

Можеш да кажеш що не пусна линк към стандарт, ама колко хора ще се съумеят да пуснат търсене със съответните думи хеле пък на английски?

Търсила си ли си в гугъл нещо много специално? Искам да кажа, че търсенето в гугъл си е цяло изкуство.

Е, аз се мъча да го направя по-просто за хора, които се интересуват от някои теми.

Мислиш, че хората, които търсят по думата "жлъчка" например са по-прости? Ама аз периодично пиша на тая тема, защото разбрах, че хората ги интересува. Вероятно не от добро. И щом постингите ми на тази тема са на върха, значи им върша работа.

Анонимен каза...

вени, просто описваш с няколко изречения за какво иде реч и слагаш линк. именно на български ще сложиш каквото биха потърсили хората в гугъл + линк. всичко това в твоя блог. и хората ще стигат до него.

все пак блогосферата не е само за каракачанки и жлъчки. бих искала да чета блоговете на всички, които пишат в съответния ден.

а ти ако искаш можеш да направиш и специален блог за кучешки стандарти или за здраве, и даже два и три, както има илла, както имам и аз. в блогосферата не пускам неща, които са твърде специфични.

това с очите и веждите ми напомня за избождането на очи и изписването на вежди. не това имам предвид като ти пиша. всеки би могъл да елиминира блога ти в блогосферата заради това, от което се оплаквам и аз. но аз бих искала да чета и твоите неща. именно затова те моля.

Unknown каза...

@lyd

И аз правех така преди, но като почнах да чета повече англоезични блогове, видях, че хората пишат доста дълги постове, много по-дълги от нашите. А ощеу по-хубавото е, че и дискусиите им са сериозни и има коментари по-дълги и от породилите ги постинги.

Знам, че ние сме бгблогосфера, а не англоезична, но си мисля, че това е тенденцията. И не го правя заради тенденцията, а защото намирам смисъл в това.

А също така в англоезичната блогосфера никой не може да чете всички постинги от даден ден. То май и ние, в бгблогосферата, сме вече май на този етап. Тъй че това - да четеш всичко от даден ден - е утопия - както казваше Козма Прутков - да обхванеш необхватното ;-)