сряда, 18 април 2007 г.

:Мръсен държавно-мафиотски рекет - помогнете!


Чрез Григор научих следната случка на мръсен държавно-мафиотски рекет, позволявам си да я цитирам, защото е показателна за бизнесредата в БГ и защото се надявам, че ще има някакъв отклик:

"На 06.04.07г, около 11 ч предиобед бях пребит в офиса на една местна строителна фирма, за да бъдем изнудени аз и жена ми да подпишем предварителен договор, обвързващ ни чрез висока неустойка (10 000 - 15 000 Евро) да строим безвъзвратно и неотменимо с впросната фирма. Става дума за наш имот, намиращ се в престижния морски квартал на Бургас - Лазур. Фирмата се казва - "Евробилдинг - инженеринг" ООД и вече няма съмнения, че са мутри, вероятно несебърски. Така и не разбрах как се свързаха с мен, един ден просто ми звъннаха по мобилния и ме поканиха в офиса си. Още на първата среща им заявих, че искаме писмена оферта и графична идейна схема, нищо друго. Казах, че ще се запознаем с предложението им, ще го обмислим и ако имаме някакво желание ще им съобщим. Освен това им обясних, че офертат и схемата са практика във всички нормални строителни фирми и че са необходими за да ги представим на бащата и сестрата на жена ми, които също имат права върху имота. Двамата собственици на Евробилдинг, главни изпълнители на побоя, казаха, че ще направят оферта. И при второто и при злополучното ми трето посешение обаче нямаше никаква оферта, даже направо си признаха, че нямат намарение да пишат такава. Вместо това, извадиха пред мен чертеж за който казаха, че бил окончателния работен проект (!!!), който бил толкова точен, че нищо повече не можело да се промени! Бях смаян и ме побиха студени тръпки. А след като ми заявиха с остър тон, че са заплатили за "проекта" хиляди евро, останах без думи. Излизаше, че все едно сме ги набутал да плащат огромни пари за архитекти, измервания и т.н., ставаше страшно да кажа "не искаме да работим с вас". И когато просто ги помолих да запишат на лист каква сума ще искат да им доплащаме, в случай че се наложи такова за квадратурата, превишаваща тази предлагана като обезщетение, изкрещяха, че се бъзикам и скочиха върху ми. Бях притиснат с бюра до стената, единия удряше отпред и се целеше в очите и лявото ухо и най-вече в главата, другия - отдясно също нанасяше удари най-вече в главата, третият натискаше бюрата в корема ми. Това бяха двамата собственици - Георги около 36г. и Мартин около 34г. и служителя им Станимир около 34г., последните двама са над 1, 86 м високи, над 90 кг, а първият, който бе основния бияч, е по-нисък но по-як. От другата стая дойдоха още поне двама и се включиха. Бях изблъскан в нещо като антре, където пред погледа на секретарка и други служители, след порой от удари в главата, крайниците и бъбреците бях бутнат по много стръмно и тясно, облицовано с мрамор стълбище с дължина повече от 5 м. За късмет успях да се хвана за стената.

Няма смисъл да ви разказвам за полиция и т.н. вие всички можете да си представите какво съм чул и видял там.

Въпросът е какво да се прави оттук-нататък. И може ли изобщо да се направи нещо."

Това не е че ме възмущава, а ме вбесява. Но не знам какво може да се направи. Ако някой знае, нека каже - дори с малко ще е допринесъл за изграждането на нормално общество у нас.

8 коментара:

Анонимен каза...

никой не пише = значи никой няма да помогне.обичайно ;-)

Анонимен каза...

такива са духачите в България, застъпвам се за вашия случай и , това което мога да кажа е : няма да забравя тази фирма ЕВРОБИЛДИНГ ИНЖЕНЕРИНГ ООД-че и "евро".

Анонимен каза...

тази мания за власт ще ги побърка "младите предприемачи", ами серльовци - младобогаташчета, ако ще и цял Бургас да е ваш -пак ще измрете, безсмъртен еликсир още не са измислили.То на полицията не може да се разчита, та камо ли на държавата ами нали и тя е от "серльовци" управлявана.

Анонимен каза...

Въпросните палячовци са протежета на Румен Овчаров (БСП) бивш енергиен министър, и затова се мислят за недосегаеми, или поне докато не падне ,гадното и мръсно мафиотско правителство съставено от бивши комунисти - мафиоти и турци - мафиоти

Анонимен каза...

Не са протежета на Р.Овч., а перат парите на Жоро Главата.Затова и "методите" им с хората са такива извратени и гадни, мутренски.

Анонимен каза...

georgi tanev e palen smehnik.selqnin.za jena mu dumi nqmam selska ovca raboteshe na edno kafe v izgrev i e bivsha prostitutka.dano samo loshi ne6ta za vas kopeleta jalki.a nikola baev jena mu e po oborotna i ot tezi na lukoil.DANO FALIRATE I TOGAVA DA VI RAZBIQ MUTRITE KATO STE SAMI PO ULICITE.TANEV JENA TI SAM Q EBAL V GAZA ZA 20 LEVA

Анонимен каза...

http://www.besove.com/новини/24977/Сутеньор-е-убиецът-на-експрезидента-на-Нефтохимик-Георги-Танев

Анонимен каза...

Шефа на милицията в Бургас, Милен Димитров ги покровителства, също както прави за Недялко Неделчев и Иван Киманов от Български Недвижими Имоти.