сряда, 25 април 2007 г.

Моите аватари


За незапознатите "аватар" в българския нет е нещо почти май същото като имидж/образ/портрет/снимка в профила на пишещия. В англоезичния нет не е така. Ама сега много не ми се обяснява, щото съм депресивна, пуснете си търсене в гугъл и ще разберете що е аватар. Но аз съм българка и пиша предимно в български форуми, тъй че "аватар" не го приемайте в англоезичния смисъл. В моя случай приемайте го донякъде.

Това са двата мои искрени аватари в един форум, който за мен е най този, който е по дух за мен *


Имам и някои други аватари, но те не са толкова искреноизвиращи от душата ми, че сигурно друг път ще ги пусна. Даже може би утре.


----------------

* 23-01-2011
Случайно - а може би не --> поради коментар на мой пост отпреди 3 години (постът) от 7 януари т.г. - погледнах и видях, че имидж хостингът, който съм ползвала, е сдал багажа. Успях да си намеря единия аватар и да го кача на друг имидж хостинг сървър.

Няма коментари: