събота, 1 септември 2007 г.

Защо Бойко Борисов не излиза в Google


Бойко Борисов - google-бомба

Не е оригинална идеята, обаче добре ме разсмя. Открих я случайно на адрес http://www.diogenes.bg/temp/bbb/ Интересен ми стана собственикът на този почти мумифициран сайт, тъй като има интересен ресурс, макар и стар. Сиреч човекът е имал някаква свежа идея, която поради някакви причини е спрял да реализира. За съжаление, нищо не намерих в нета. Ако някой знае нещо за http://www.diogenes.bg, нека драсне, моля.

Намерих обаче кратичкият анонс-коментар на Григор, който е открил google-бомбата преди мен и чието мнение споделям:

"Ако го публикуваме достатъчно често по блогове и сайтове, Гугъл рейтинга му ще го изведе на първо място, преди всички други намирания на “Бойко Борисов”. Според мен ще е една добра шега със софийския градоначалник и кандидат министър-председател.

(И една мъничка обичка на ухото - да знае, че Интернет дал, Интернет взел, а който е срещу Интернет, бързо става взел-дал.)"

5 коментара:

voxy каза...

Голям трън ти е Бойко Борисов, само че злобата не е красиво чувство

Unknown каза...

В много голяма грешка си. Пусни едно търсене в блога ми по "бойко борисов" и прегледай всичко, което съм писала за него.

После оцени всички постинги по тристепенна скала:
- позитивни (+)
- негативни (-)
- неутрални (Н)

После сумирай. Май излиза по-сложна картинката, м?

voxy каза...

достатъчно е само че пишеш в толкова долнопробен и като идея, а и като съдържание блог boikob.blogspot.com

Unknown каза...

Достатъчно за какво?

За да ме обявиш за лош човек, защото съм против ББ?

Горе-долу вече си го направил в собствения си блог, според който съм една от 6-те анонимни мишки - автори на блога за Бойко, фащизирана откачалка, доносник и т.н., и т.н. Освен че не е вярно, просто е смешно чак толко зъл гад да съм ;-)

Да изкажа ясно въпроса си, че първия път май не ме разбра:

Кое ти дава основание да смяташ, че съм срещу ББ?

voxy каза...

ще се повторя, блога в който пишеш за Бойко е напълно достатъчен, за да си автор там значи не намираш нищо лошо в подобен тип блогове и изопачаване каквото се прави там.
Не съм го чел целия и е добре че не си анонимна като "Скарамуш" и "Бащата..." така че не влизаш в 6-те анонимни мишки очевидно ;)

-----------------
Вени Г. Says:
March 22nd, 2007 at 5:33 am

ББ за втори път се показа пълен двуличник. Миналата година при регистриран митинг в определен час и по определен маршрут го промени в последния момент, като го заби в глух и тъп маршрут - имало било друга проява на определения маршрут. Беше минитингът за марихуаната, който се провеждаше за трета година в центъра на града.

Сега пак същият номер. Сефте, комендантски.

Тези две големи черни точки - мръсните номера по отношение на чисто граждански прояви, зачеркват всички дребни червени точки, които досега съм му писала в блога си. Ако изборите бяха утре, за него няма да гласувам. И за никой друг. Може би за Волен, напук!
-----------------


ето няколко доста дребни неща те карат да слагаш големи черни точки, самите митинги са изключително спорни, а Бойко можеше доста да намаже и със сигурност ако го беше направил, сигурно щяхте да се възмущавате как се е възползвал от ситуацията :)))