събота, 3 февруари 2007 г.

Първият ми сайт - забравен


Изненадах се, като по някакъв топик, който гуглирах, попаднах на моя първи сайт - http://starwalker.hit.bg/index.html Оказа се, че преди преди 5-6 години съм правила личен сайт. "Оказа се" понеже напълно съм го забравила. Което откритие/припомняне ми създаде разни размсили, освен базисния въпрос - защо съм го направила и защо след това съм го забравила.

Откъм дизайн сайтът е меко казано смешен - решила съм го с фреймове. За 2000 г. това бе често срещано решение, но от гледна точка на сегашната CSS доминация тогавашният ми сайт изглежда архаично. Въпреки това, явно съм положила усилия да използвам фреймовете максимално фукционално, за което си пиша червена точка.

Голямото ми учудване е друго - изненадва ме приятно content-ът. Беше ми интересно да го разглеждам. Интересно преди всичко като цялостния ми възглед (тогавашния) за мене си и за света. Оказа се че аз, сегашното ми аз не само е различно от тогавашното, но и даже не го помни оня content. Дали това е добре, или не - тепърва ще размишлявам...

Това откритие (на първия ми сайт) очевидо ще е част от това, което все се каня се опитам да пиша - същността на блогинга и на Web 2.0.

Няма коментари: