сряда, 7 февруари 2007 г.
Краят на електронната търговия в България?
Електронният магазин в България няма право да изисква или да приема плащане в срок от 7 дена след извършване на доставката. Този нормативен прецедент принуди голяма част от електронни магазини у нас да „затворят врати“ и да преустановят електронните продажби. Правната недомислица е записана в Закона за защита на потребителите, а през последните няколко месеца Комисията за защита на потребителите е съставила над 30 акта на електронни търговци за нарушение на тази разпоредба. Така преди да е набрала обороти, електронната търговия в България внезапно се оказа на изчезване.
Може ли купувачът да си поръча стока и да я ползва 7 дена, след което да я върне, без да не плаща никакви пари? Какво се случва, ако доставчикът изпрати стока, а след 7 дена не намери купувача, за да си получи парите? Има ли пазарни субекти, които имат интерес електронната търговия в България да затихне?
Всичко това елатe да обсъдим във виртуалната дискусия на Computerworld на тема „Дойде ли краят на електронната търговия в България“. Дискусията ще се проведе на 07 февруари, сряда, между 14.00 и 15.00 часа в онлайн канала на Computerworld на адрес http://chat.idg.bg.
Гости ще бъдат:
Ивайло Филипов, управител, EUM.bg;
Асен Ненов, председател на eConsumers Club (Клуб на електронните потребители) към БНАП.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар