неделя, 9 януари 2011 г.

Фандъкова е толко много повече мъж от Бойко...


Йорданка ФандъковаКаква разбрах като резултат от моята фактическа реклама на Фандъкова?

Естествено, не я гледах в "Сеизмограф" - защото принципно не гледам тв, а пък знам, че БиТиВи си пуска стойностните предавания онлайн. И така гледах преди нея съдебната министърка Маргарита Попова. Приятно бях изненадана: човек, който знае не само буквите на правото, а е възприел духа на правото. Повечето юристи би трябвало да ме разбират. На тези, които не знаят или не разбират разликата между буква и дух на закона и как тези различни неща съществуват заедно - е безнадеждно да обяснявам.

А за Фандъкова какво да кажа: тя бе конкретна, точна, искрена и почтена в отговорите си - на всички въпроси, някои от които неявно враждебни. За разлика от - да се свети името му, знаете кой ;-) - тя дума не каза ала-бала за политика и други подобни глупости. И понеже знам наистина какво прави, ще обидя Негово Всевеличие - ама бих предпочела Фандъкова да ми е премиер. Да ме прости, ама освен по-умна и компетентна, е по-мъж от него.

Пфу, май си развалих окончателно отношенията с Него - ама на Него кво му пука. На мен пък още по-малко :-)

1 коментар:

nana каза...

Всеки има свои качества които го отличават от другите.Нека не прехваляме един за сметка на друг.