събота, 8 януари 2011 г.

Фандъкова в "Сеизмограф" - струва си да гледате: тази вечер


Йорданка ФандъковаВ „Сеизмограф” – събота (8 януари) от 18.00 часа по bTV в рубриката „Контра“ – кметът на София Йорданка Фандъкова ще отговаря на зрителски въпроси за парното и детските градини, за новите данъци, общинската полиция и синята зона.

Уважавам много тази жена (която не познавам лично) по две основни причини:

1. Косвено я знам като директорка на 73-та гимназия с преподаване на немски език, която тя за пет години превърна от една от мноството посредствени софийски гимназии в елитна.

2. Като кмет досега е свършила повече работа от предшественика си - да се свети името му ;-) - но приказва много-много по малко от него. Който - помним, щото и сега си е същият - се произнасяше от последна инстанция за всичко: започвайки от софийските проблеми, минавайки пътьом през българските и европейските, завършвайки с дълбоки анализи на световното положение.

Светла ПетроваАз ще я гледам с интерес при Светла Петрова (още повече, че бившата ми колежка от радиото е известна като една от немното неслугини в електронните медии). По принцип не гледам изобщо тв, но за Фандъкова си струва изключението. Според мен.

3 коментара:

Валентина Иванова каза...

Има ли възможност за зрителски въпроси? Много ми се ще да питам г-жа Фандъкова за любимия й заместник :)

Анонимен каза...

Попитайте защо г-жа Фандъкова скрива къде е работила от 1995 до 1998 г.Притеснява ли се или има амнезия?

Unknown каза...

@ Анонимен

Не зная, но след твоя въпрос ми стана интересно. За да ме питаш, явно знаеш отговора - кажи ми го, моля. Така и така ще намеря как да разбера, но можеш да спестииш усилията и времето ми.