събота, 8 ноември 2008 г.

Какъв му е "Кремиковци" на Станишев?!


Възмутено се питам, научавайки за възмущението премиерско, а именно:
"Възмутен съм от решението на Софийския aпелативен съд. Не мога да го разбера. Още повече, че по мнението на нашите юристи то е абсолютно немотивирано и блокира усилията ни от последните седмици за изплащане на заплатите на работниците," заяви пред журналисти премиерът Сергей Станишев, който участва в отчетната конференция на БСП - Възраждане, където членува.

Държавата продължава усилията си да помогне на комбината, а също така и на работниците, защото това е важен социален ангажимент," посочи Станишев. Според него трябва да се търси отговорност от Софийски апелативен съд за взетото решение.

в."Дневник", 08.11.2008
Аз, да ме прости господ заблудената, мислех, че сме държава с функционираща пазарна икономика и член на суперклуба, наречен Европейски съюз. "Кремиковци" е частна компания, в която държавата държи 25%, и не се отличава с нищо от останалите собственци, поради което думите на Станишев са скандални! По какви критерии държавата решава да помага точно на тази частна компания, а не на друга?! "Кремиковци" като частно търговско дружество се подчинява на общите разпоредби на Търговския закон, но от гневната тирада на Станишев става ясно, че според правителството фалиралият комбинат трябва да се спасява, независимо от законовите разпоредби. И съдът трябва да бъде наказан, че не се вслушва в щенията на правителството, изразени на партийната конференция в район "Възраждане". Този човек наистина ли не разбира, че не всичко в Евросъюза се решава по желание на сбирките на БСП?! И изобщо пазарната икономика не се управлява от партийни сборища?!

Изумена съм не толкова от наглостта на управниците, колкото от мълчанието на повечето медии по казуса "Кремиковци", и по-конкретно - мълчанието относно продължаващите опити на властта да насили съда да взима решения в нарушение на писания закон и в ущърб на другите частни собственици. Ако и това въпиющо безобразие бъде допуснато, смятам, че наистина не заслужаваме нищо друго освен да ни бъде наложена предпазна клауза. А не заслужаваме друго, защото по-лошо наказание засега не е измислено. Обаче започвам да се надявам, че ако продължаваме с "изненадите си", заради нас може и да въведат нещо като "замразяване" или изключване от Евросъюза. Мафията, която управлява тук, разбира само от тояги по главите :-(

4 коментара:

Анонимен каза...

В тази връзка мога да добавя само няколко свежи новини.

След като вчера Станишев нарече бат Бойко "мутра", той веднага го затапи и ни обясни, че е педераст. Е те тва е!
А не някакво си "Кремиковци"...

Анонимен каза...

Все повече ме изненадваш, Вени.Добре, добре!Вече чета всичко.

albert venn dicey каза...

Напълно съм съгласен с поста. Въпреки че аз бих наблегнал И върху критиката на изказването от гледна точка на разделението на властите, не само върху недопустимостта на business welfare. Впрочем изненадам съм, че заемаш подобна позиция, аз бях останал с по-различни впечатления за социално-идеологическите ти разбирания.

Nekonventsionalen каза...

Кремиковци е за мнозина банка от която теглиш,без да внасяш...най-вероятно и за този и клиентелата му.