събота, 13 януари 2007 г.

Петте неща, които не знаехте за мен


Григор ми прехвърли топката за това верижно избложване и сериозно ме размисли. Започнах блога като автопсихотерапия за депресията ми и свързаните с нея проблеми (за това съм писала, тъй че не може да влезе в 5-те неща) и затова съм писала много на брой лични неща и поради това че са много, не ги помня всички. Все пак се постарах и мисля, че не съм казвала тези 5 неща:

1. Притеснявам се от хора, което ми поражда проблеми в общуването. Знам, че хората ме възприемат по друг начин, понякога даже съвсем наобратно, но това е защото се старая да прикривам притесненението си (понеже и самото притеснение ме притеснява) и явно го правя успешно.

2. Научих "голямата тайна" как се правят деца във 2-ри клас, но не от "лоши" другарчета, а от книгата "Мъжът и жената интимно" на Зигфрид Шнабъл, която си стоеше на втория рафт на библиотеката вкъщи. Родителите ми никога не са крили книги от мен и не са ми правили забележки да не чета това или онова. Както и не са ми казвали да чета това или онова. Аз си взимах книги от библиотеката и четях.

3. Разбрах истината за социализма в 6-ти клас, когато майка ми донесе вкъщи "Архипелаг ГУЛАГ" на Солженицин. Беше й я дала приятелка само за два дена. Аз я прочетох за две нощи, защото двете вечери майка ми я четеше, а беше много, много дебела, може би към 500 страници, но в 6-ти клас вече четях доста бързо. Когато я свърших, се разплаках. Разплаках се със сълзи, хълцане и сополи и дълго не можех да спра. Ужасни бяха тия неща, които прочетох, и целият свят около мен, който мислех, че е естественият свят, се срина. Мисля, че оттогава започнах да ставам "проблемен" тийнейджър, което доведе до намалявания на поведението, изключвания от училище и други разни неща, но това вече е друга тема.

4. С бившия ми съпруг, с който бяхме съученици от гимназията и бридж партньори, се оженихме на бас. Бас с другата двойка, с които играехме бридж, че не можем да се оженим. Не смятам, че това беше най-удачната ни стъпка, тъй като след известно време когато се разделихме, си развалихме и партньорството. А бяхме добра двойка, вече ходехме по турнири и мисля, че имахме перспектива.

5. Гледам вкъщи 3 кучета и 5 котки.

Подавам пас на Юлиан Попов, Lanfear, Fenia, Влад Хаджийски, Александър Кръстев и Illa.

5 коментара:

Illa каза...

Надявам се от поста ми да става ясно, че иронията е насочена изцяло и само към мен. Истината е, че и аз се притеснявам, особено ако трябва да говоря за себе си.

Анонимен каза...

Вени, закъсня;) dzver не само, че ме призова преди теб, но и аз успях си изкажа всичко ;)

Анонимен каза...

Николай Камов май вече отговори: http://www.nikolaikamov.com/?p=19

Unknown каза...

@Illa
Ясно става, разбира се.

@J
Кольо Камчов ме изуми, не вярвах, че някой от петимата политици ще се "принизи" до игра на "обикновените" блогъри.

vlad каза...

...ще се включа тогава,
макар сега да започне едно ровене и аз на кой да предам щафетата...
Страшничко е да зачезнеш кхъм