неделя, 16 октомври 2005 г.

Аз съм сънчо


Вече съм непушач и като цяло се чувствам прекрасно. Ако знаех, че е толкова лесно да се откажеш от цигарите, отдавна да го бях направила. Не очаквах, че заедно с цигарите ще престана да пия и кафе. Нямам никакво желание, не ми се иска. Това не е лошо, защото пиех много кафе - не по малко от 15 кафета дневно. Негативната страна е, че ме мързи, не ми се прави нищо и ми се спи. Не е неприятно, напротив. Не ми се блогва, не ми се чете, не ми се сърфира, не ми се гледа кино, нищо не ми се прави. Само музика слушам - по малко. И спя - по много :) Мисля си, че е кофеиново-никотинова абстиненция, защото поемах огромни количества никотин и кофеин и спрях изведнъж. Утре ще отида да питам Рали. А сега ще поспя :)

1 коментар:

Анонимен каза...

and i sleep too:)
i wish i had an eternity- i would sleep:)>..and dream...
av.
kisses