понеделник, 3 октомври 2005 г.

Двата блога


Доволна съм, че промених дизайна на блога. Мислех, че ще стане бързо, а отидоха часове, защото не харесах нито един от готовите темплейти на Blogger и държах да стане както аз го усещам, че трябва да изглежда. Иска ми се да имаше възможност за категории и trackback. Последното го има в други безплатни блог услуги, където обаче няма възможност за снимки, а предпочитам снимките. Помагат ми да изразявам себе си. Сега почти на 100% ми харесва. Колебая се само за размера на фонта - дали да не го намаля, обаче не мога да преценя дали така няма да намаля четивността. Не мога да проверя опитвайки, защото искам да го променя в стиловете, обаче там е зададено не в абсолютни размери, а по някакъв шашав начин - (*.*)small и име на фонт, което за първи път чувам, и трябва да намеря да прочета за този начин за задаване на размер на фонт.

Докато търсех инфо, попаднах на българска безплатна услуга за блог, задвижван от WordPress. Направо не можах да повярвам. Регистрирах се и вече имам блог там, обаче на него няма нищо засега. Знам какво ще пиша - политически ангажирани размисли, защото имам такива. Не искам да пиша за това тук, този блог е личен и писането за политика и идеология го възприемам като замърсяване, независимо, че въпросните мисли за политика са мои. Все едно тоалетната да ти е в спалнята или в кабинета. Отвратителна метафора, но чувството ми е точно такова. Мечтая си, че някога хората ще живеят в свят без политика. Не знам дали е възможно.

Няма коментари: