сряда, 21 март 2012 г.

ОЦК Кърджали и Горубсо-Мадан или за слугите и господарите


Почти никога или много рядко препубликувам, т.е. пускам едно към едно чужд текст. Едно от тези рядкости/изключения е следващият текст. Защото анализирайки го, съм убедена, че е автентичен - то и затова е публикуван в маргинален сайт, тотално игнориран от медиите, които принципно игнорират подобни мнения и гледни точки.

Но работници има и ще има. Само в sci-fi утопиите физическият труд изчезва. А в наши дни, в епохата на глобализацията, тяхното положение особено силно се влошава. И не само тяхното, голямата част от останалите сме на същото дердже. Разни такива като мен се ласкаем, че сме много умни, издигнати и не бачкаме физически труд. Но така лъжем сами себе си и само себе си - биг босовете ни третират по същия начин както бачкаторите. Без значение дали сме на заплата, дали сме свободни професии или фрилансъри. Босовете мислят, че щом те дават парите, всички останали са им просто слуги. И какво мислят и чувстват слугите - няма значение.Най-вече за слугите, които не схващат, че ги третират като слуги, отнасят се към тях като към слуги и ги използват като слуги, е следващият текст.

Последно, но важно уточнение: Начинът да не си слуга не е да откажеш да взимаш пари за работата, която вършиш, а да се издигнеш дотам, че да не си зависим от тези пари - "мога да работя, за да ги взема, но ако ми нагазиш или искаш аз да нагазя важни мои принципи, няма да работя, макар че няма да не ги взема". Тоест, може да си наемник, но ако запазиш контрола си върху важните за теб ценности и принципи, а оттам и контрола върху себе си - ти не си слуга.

Поводът, по-скоро причината за следващия текст е собственикът на Оловно-цинковия комбинат в Кърджали и ГОРУБСО-Мадан Валентин Захариев, който от месеци не плаща на работниците си. Припомням, че тоя комунистически олигархо-мафиот купи "Кремиковци" за без пари, източи го и препродаде. Припомням още, че продажната шефка на данъчните Мария Мургина го провъзгласи за Данъкоплатец на годината, без обаче да каже, че е такъв на книга, но не и по реално внесени суми.
"Боже, как лъже този господин!!! До края на миналата година бил изпълнявал всичко необходимо ли? Няма такова нещо!! Той в ефир направо се "наака" след някои въпроси от сорта да влезнат камери веднага в рудниците или пък той как би постъпил ако 10 месеца не взима пари и го лъжат!!!!! Защо той не отговори на този въпрос? Баща ми, вуйчо ми и почти всичките ми роднини, даже и жените работят в ГРОБНИЦАТА ГОРУБСО!! Казвам гробница в буквалния смисъл, защото много хора измряха в тези рудници и то не заради друго, а защото са занемарени и ще продължават да измират!! Други се самоубиват, защото нямат пари да се хранят и явно безпаричието ги побърква!!! Ами така е всеки би се побъркал!!! А бедствието ЗАХАРИЕВ се радва на палатите, които си строи в Америка с парите на миньорите и с източването на фирмата, и въобще не му пука, че хората заради него се хранят с мухлясал хляб и картофено пюре, а други даже и това нямат!! Докога ще продължава това?? Докога този лъжлив животояд ще измъчва народа?? Това само в България го има!! До кога аз и сестра ми ще берем мизерия и родителите ни ще излезнат от депресията и няма да плачат пред нас, когато ни дават и последните си парички по 30 лева (за да изкараме 10 дни) аз, студентка в София, а сестра ми ученичка извън града!! От преди 1 година се налага да работим и аз, и тя, и да учим! Аз се оправям, студентка съм може и да прекъсна да не уча, но сестра ми още средно няма и трябва да работи и да учи, за да не умрем от глад!!!!! Как може да позволиш такова нещо, бати Бойко? Не ти ли е жал за нас!!?? Човещинка нямаш ли?? Ако КЪРТИЦАТА ЗАХАРИЕВ изплати заплатите и продължи да е шеф още след няма 2 месеца, ще е същата работа!! Аз да ви кажа, че този човек си има план! Нашите мини са много богати и той го знае много добре, цоцал е дълго време и има още много за цоцане!! Неговата цел е ГОРУБСО да фалира, след което той ще го купи и ще печели мнооого повече!!!"



1 коментар:

Анонимен каза...

Много внимание се обръща на тази изкуствена криза- ако не им се работи на Мадан и Кърджали да не работят. Да си търсят друга работа. Бат Бойко ще им намери