вторник, 29 юли 2008 г.

NOD32 - не, благодаря!


Причина за този пост е странният ефект в Блогосфера и Мегафон на предишeн мой постинг, в който писах критично за антивирусния софтуер NOD32 - и резултатът е, че в агрегаторите (Блогосфера и Мегафон) е затрито името NOD32. Оставям настрана, че хората, които четат блога ми през тези агрегатори, остават с впечатление за липса на главен мозък у мен, но ми се иска да знам отговора на онлайн дивизията на "Икономедиа".

А иначе - толкова тежко си изпатих от NOD32, че не е за разправяне... Недейте никога!

3 коментара:

Анонимен каза...

Привет,

Във връзка с непоказването на въпросната дума "NOD32" в страниците на Блогосфера и Мегафон - няма връзка със съдържанието или някаква форма на цензура - просто явно отпреди в CSS документите към агрегаторите е останало правило за скриване на съдържанието на [span]-елементите, разположени между отварящия и затварящ таг на [a]-елемент (т.е. правило "display:none"). В конкретната Ваша публикация се е получила точно такава HTML комбинация, резултатът от която е именно прилагането на правилото за скриване съдържанието на елемента при показване.

В този момент нямам достъп до сървъра, на който са разположени блог-агрегаторите, но утре сутрин ще изчистим това останало отпреди CSS правило.
Алтернатива за оправяне на въпросния дефект на момента е махането на bold форматирането около думата "NOD32", което ще доведе до избягване на проблемното CSS правило.

Тото,
Интернет екип на Икономедиа

Bruce Wayne каза...

нищо му неа на NOD32, аз имам няколко машини с него. няма идеална антивирусна, а тази е по-лека от другите

Unknown каза...

?Bruce

Сигурно му няма нищо, аз само споделям, че ми пропусна куп троянци.