сряда, 21 март 2007 г.

ГДБОП контролира и Google?


Google цензурира Арена
Потърсете в Google каквато и информация за Arenabg и или няма да ви се отвори страница въобще, или ще ви се отвори страница, на което пише, че тая информация е denied /забранена/. Кой ще има наглостта да ми каже, че не сме слугинчета на хАмерика, където само си позволяват такива простотии?

Освен да отидемч всички възмутени на протеста на 22-ри не виждам какво друго можем да направим.

Торент потребителите ще се съберат на митинг пред "Александър Невски" на 22 март от 17.00 часа. Инициативен комитет е депозирал молба за митинг в столичната община, а кметството е дало разрешение. Потребителите от страната пък са подканени да организират паралелни митинги по същото време в останалите градове.

Защо организираме протеста

17 коментара:

Анонимен каза...

Това може да е само от България. Ето какво ми излиза на мен:
Results 1 - 50 of about 262,000 for arenabg
Results 1 - 50 of about 41,800 for arena.bg

Unknown каза...

Аз не ползвам българския Гугъл. Опитал ли си да отвориш страница за Arenabg? Щото аз съм дала скриншот какво получавам.

Анонимен каза...

Вени, ти някакво прокси явно, ползваш. Не виждам нищо общо с гугъл, при мен гугъл си показва арената, но не и торент-частта и, понеже тя (явно) е видима само от България. А не знам дали има гугъл бот в нашенското адресно пространство.

Анонимен каза...

Вени, къде последно ще е митингът? Нали датата и мястото са променени - събота, 17 ч. Южния парк?

Анонимен каза...

Вени,
Точно този сайт, който ти е на скрийншота, мога да го отворя без проблеми.
На теб не ти ли е известно, че всичкото "свободно" (т.е. рипнато, свалено и прочее) съдържание в българските free сървъри НИКОГА не е било достъпно от чужбина? Това винаги си е било чисто вътрешна история.

Анонимен каза...

протеста е преместен за събота. кмета не дава: http://arenabg.com/

Veni Markovski каза...

Очевидно проблемът е при теб. Аз пробвах и google.com, google.bg - работят си и дават информация за аренабг.ком.

dzver каза...

любимеца на народа ни забута в гората в събота. Би ли променила поста си, за да не идат утре 2000 човека и после да ги натупат куките?

Unknown каза...

Цензурираха ми и скрийнщота
на Acsess devwed

Анонимен каза...

@dzver, искрено съжалявам, че интернет потребителите не сме простаци или таксиметраджии. С други думи за едни може без разрешение, за нас - не. Такситата също нямаха картбланш да блокират София, а с нас се гъбаркат. Слушам го и вчера Елиан Гешев по Нова тв - хъката мъката, по-нисък от тревата. Един бог знае в какви тайни уговорки са Линкос, бате Мухобойко и МВР, защото ги е страх да не набъбнем из центъра и ни пратиха на кучето под опашката...

Unknown каза...

Датата и мастото са проминеини - събота, 24 малт, Южния парк

Анонимен каза...

Знам, на мене Bloody ми каза още снощи.

Евгени Спасов каза...

Много избързваш със закюченията. НЯМА НИКАКВИ ОГРАНИЧЕНИЯ от страна на Google. Казаха ти го доста хора преди мен в коментарите.

И вземи да оправиш поста си с правилните дата, място и час на митинга.

Много ми падна мнението ми за теб с този пост. :(

Анонимен каза...

@Евгени, според мен дълбоко грешиш за Вени. Не може да съдиш за нея по съдържанието на един или два постинга - това е несериозно. Бъди обективен и джентълмен.

Unknown каза...

По двулична прищявка на ББ митингът ще е на 24, събота, в Южния парк, от 17 часа. Нож аз ще мина и в четвъртък на "Александър Невски" да му видя на ББ "алгтернативните митинги" на ББ и ако има наши хора, да опъна плакат за истиското място и дата.

Майната му на ББ, зачеркнах го окончателно.

Unknown каза...

Извинявам се за грешката по отношеание на Google - забраната е от http://img15.imgspot.com/u/07/79/09/arena.JPG

- защо обаче не знам...

Unknown каза...

@Евгени

Ако видиш времето, когато съм го писала, ще видиш, че е писа преди промяната в датата и мястото. Тъй че не мисля, че си прав да ме упрекваш. В последващите постинги изрично написах за промянатау, даже не един път писах и изказах гадното си мнение за ББ.

За Google сбълрках, но все пак намерих и посочих истинския сайт, който забранява.

Още ли ти е паднало мнението за мен?