вторник, 6 ноември 2007 г.

Мартин Димитров (мой дълг)


Човекът е политик и депутат. Обаче е читав, което знам от блога му. Пише за сериозни неща и пише какво той е направил. Не знам друг от депутатската паплач да го прави. Чувствам се виновна пред него, поради което е и този постинг. Виновна, защото в предишен мой пост някой коментиращ злоупотреби с името на Мартин Димитров, а аз без да проверя, изпльосках цял размисъл по повода. Когато ми обърнаха внимание, се поправих, но поправянето не премахва лошото. Особено в епохата на гугъл. Поради което и пиша този пост:
Мартин Димитров е нормален, съвременен (политик, въпреки гнусната дума) - струва си да го опознаеш

7 коментара:

Анонимен каза...

Съгласен съм, срещал съм го няколко пъти и имам лични впечатления. Умен, съсредоточен и почтен. Чел съм и блога му, както и текстове от него в публикации на Института за пазарна икономика. Липсват му добри ораторски умения, но ако го осъзнае ще се поправи щото това се учи - а и той сякаш напредва.
За мен е един от малцината добри кадри на СДС с голямо бъдеще.
Вероятно затова го пратиха в Европарламента - да не се пречка тук. Помня, че и няколко пъти все го слагат на задни линии при издигане на кандидатури.
Предполагам, че не му е лесно и му желая здрави нерви и упоритост, защото очакваме много от него - не партийните членове - не съм такъв - а хората с демократично мислене в България.
Аз лично очаквах да издигнат кандидатурата му както за председател на СДС, така и за кмет на София - в последния случай съм сигурен, че резултатите щяха да бъдат съвсем други.
Съветвам го повече да общува с обикновените хора, а не с щабове и пиар специалисти. Тогава няма да прави грешки като прекаленото прекспониране на проблема с българската ракия. За простолюдието това няма значение, но за интелигентен човек защитник на такава кауза може да изглежда лековато ако няма и други впечатления и не разбира, че това е неумела пиар акция - за която предполагам не Мартин Димитров е отговорен.

Yana каза...

И мен ме кефи!

Анонимен каза...

Аз уважавам този депутат, един от малкото.

Анонимен каза...

Не му вярвам. Всички говорят верни неща, когато ги избутат от яслата.

Unknown каза...

Мартин Димитров не е бил на яслата - Не съм му адвокат, просто отбелязвам.

Анонимен каза...

Идеалът ми за политик. Защо няма повече като него?

Unknown каза...

Има и други като него. Но старите партийни кучета така са се окопали, че не пущат никой млад и свеж да прочие Това важи с пълна сила не само за БСП, но и за всичките десни и другакви партии. Необфодимо е нещо като революция на младите...