четвъртък, 10 май 2007 г.

Предизборно: Ах, защо не мога да правя банери :-(


Щях да направя банер, на който да се сменят три надписа:

Гласувайте за Вальо Топлото!

Гласувайте за Р.Овч.!

"БСП"АД в Европарламента!


И щях да го сложа не само над главата на блога си, а и да взема пак да пиша активно в два-три форума, които бях позарязала, и като сигнатура да го сложа.


Мамка му, ако някой, който може, не иска безвъзмездно да го направи, нека поне ми каже програма, с която се правят банери. Ама такива, дето се сменят надписи.

13 коментара:

Стойчо каза...

Направо не го очаквах точно от теб! :-)

Анонимен каза...

Програма?

Adobe Fireworks. Може да прави всякакви банери, дори и анимирани :)

Скъпа е, но има free trial за сваляне от Adobe.com. Ще работи 30 дни, преди да поиска регистрация/плащане.

Надявам се да съм бил от полза! :)

Анонимен каза...

PS В краен случай, дай ми размер на банера в пиксели (примерно, 460px ширина по 60px височина) и ще ти пратя банера ;-)

Unknown каза...

@Michel

weight 240 px height - 60 px


Ако го направищ, не знам ишмащ ли представа на колко места из Мрежата ще го пусна...

Прати ми го на veny_g[at]abv.bg

или на mesir.voland[at]gmail.com

Надявам се, се че знаеш, че [at] се пише вместо @, за да не прихванат спамскраулерите адреса.

Анонимен каза...

Няма проблем :)

Ще го имаш още утре, щом е толкова важно ;-)

Текста:

"" Гласувайте за Вальо Топлото!"

Гласувайте за Р.Овч.!

"БСП"АД в Европарламента! ""

..точно така ли го искаш? Да не стане грешка:)

Анонимен каза...

Всъщност, не знам за какво ти е точно такъв странен банер, но понеже беше зов за помощ, отзовах се... ;-)

Ето, free for download (дори няма нужда да пращам по мейл):
banner 240x60

Поздрави:)))

Unknown каза...

@стойчо

Че с какво толкова те изненадах?

@ michel
Че какво му е странното? Гавраджийска антипропаганда :-)

Стойчо каза...

Бъзикам те само :-)

Unknown каза...

@стойчо

Много ти благодаря :-)

С коя програма го направи това, за да я понауча като имам свободно време?

Щото често ми се иска вместо да пишае дълги скучни текстове - да покажа банерче, синтезиращо основната ми идея.

Unknown каза...

@mishel

Мшщел, възникна ми тъп проблем с банера, защото се скапа временно имидж хостинга, където си качвам картинките. Опитах директно да сложа този, който ми прати, обаче не се сменят надписите, а стои само първият. Сиреч не е банер, а картинка. Може да е нещо, свързано с джава или с квото и да е, което не знам.

Затова би ли пратил кода? И ще пиша направо кода.Наистина искам да го видят повече млади хора, за да не правят глупави грешки.

Анонимен каза...

@veni (1):

(защо @Стойчо?;-)

Както казах вече, банерчето мислех да го направя с Adobe Fireworks=

Линк:
Download Adobe Fireworks

Програмата има тестова версия, работи 30 дни :)

След това ще ти се наложи да купиш лиценз, ама е скъп, а вариант две е да потърсиш из некви free сайтове ;-)

Третият вариант е да си намериш freeware програма, с която да правиш анимирани банерчета - съмнявам се да ти трябва цялата мощ на Fireworks само за таиз цел;-)

--

@veni (2):

То няма код:) Това е GIF файл. Пратих ти линк, отваряш картинката, даваш десен клик върху нея, SAVE IMAGE AS ... записваш си картинката на компютъра, след това я качваш някъде и я показваш на всички:)

Няма код, наистина, иначе щях да ти го пратя ;)

А съм ти я пратил така ама временно, ще я изтрия от сървъра скоро -- просто така е по-удобно отколкото по мейл:)

--

Между банер и картинка няма разлика:) Това е анимиран GIF файл, няма Java, няма JavaScript, няма код, просто слагаш картинката и си готова :)

Hope this helps.. :)

Unknown каза...

@Michel

Първо, благодаря ти за всичко, което направи за мен иш ноаучих от теб.

Втгоро, тгрий я, кагото искаш, зашото съм го каочила на имидж хостинг файл, който макар, че понякога зависва, като цяло през много-по-голямата част от времето е налице.

И пак да ти благодаря.

Мисля да съшо по твоя съвет да си потърся freeware програма за анимирани банерчета. С трайъл версии на огромни програми отдавна не ми се занимава. Аз и Аdobe Ilustrator или забравих къв Adobe разкарах, защото не искам да ми прави почти всичко като пържени яйца няпремер, а само това, което ми е нужно. А не да яде купчина от диска ми за щуротиои, които никога няма да ми потрябват.

Благодаря ти и за това, че обогати познанията ми, които освен, че не са профи, ами са на самоук.

Анонимен каза...

Моля, няма защо, за мен бе удоволствие да помогна :-)