понеделник, 29 май 2006 г.


Мишо Константинов е гениален. Той доказа единствен една теория в света. Майна му е да направиш жот това новина и каква теорема е открил.

По-важното е за кое момиче е писал?

Edit: Тук се бях ядосала много на журналистите (за последните им глупости, с които ни занимават и които имаха отношение и към мен) и се бях изказала нецензурно. Но не само не бях пояснила какво точно става и защо не ги обичам, но и не бях твърде възпитана. А вината не е основно тяхна, те са просто едно жалко оръжие. Но това вече става друга тема.

2 коментара:

Симион Патеев каза...

Съжалявам за питането, но нещо не мога да разбера за какво става въпрос?

Unknown каза...

Прав си за въпроса. Написах нещо като отговор във вид на редакция в поста.
Ще ти разкажа някой ден за какво всъщност става дума.