
И до днес помня рекламата на Adidas Torsion, за която днес смятам, че не беше нищо особено. Първата реклама на Pepsi обаче оценявам високо - с колежанчето и Глория Естефан като преподавателка, която изведнъж се превръща в пеещата и танцуваща Глория Естефан, хлапето надига кен пепси и задкадров глас казва логото на тогавашната кампания - "The Choise Of New Generation". Колко ли не търсих после тази песен и не можах да я намеря. И великолепната, разбира се, "Come To Marlboro Country" с неустоимия Marlboro man на Leo Burnett . "Елате в страната на Марлборо!" беше не просто имиджова реклама на марка, а покана да влезеш в един нов и чуден свят. По-късно разбрах, че идеята на Leo Burnett е била да продава мъжка и американска идентичност.

Снимката е правена в кабинета на ТТ и е публикувана в самия вестник "Труд". Апропо, смятам за признак на лош вкус една медиа да използва себе си, за да говори за себе си. Като репортажите на телевизиите за разни техни събития например.
Няма коментари:
Публикуване на коментар