събота, 26 септември 2015 г.

Левичарството


С изненада научих от сестра ми, че племенничката ми, т.е.нейната дъщеря, била много левичарка. Да поясня - сестра ми живее от 20 години във Великобритания и е британска гражданка, а племенничката ми си е чисто британче - родена е там, английският й е майчин език, недобре говори български, а писане и четене на български изобщо го няма. Нормално. Но да се върна на политиката. Детето е на вече на 16 години и е нормално да има политически възгледи, но аз се усетих, че се изненадвам от лявата й ориентация. Очевидно у нас вредите от комунизма са много големи, та още е някак обществено неприлично да си ляв. Особено за младите хора. А на Запад, в една основана на суперконсервативни ценности страна като Великобритания, е съвършено нормално един млад човек да е левичар. То нали имаше и една фраза - казана пак от един британец, ама забравих кой - че ако на 20 години не си бил комунист, значи нямаш сърце; а ако на 40 години си комунист, значи нямаш акъл. 

Няма коментари: