вторник, 6 декември 2011 г.

Бойко e като "Фобос-Грунт". Жал ми е за Румяна Бъчварова.


Седмица след като с огромно превъзходство оглави класацията за Футболист на годината Помпиерът слънце отказа да я приеме наградата. Разумно, бих казала, още повече, че аргументите му са основателни, ако не бяха нЕкои дребнички факти, които ме въздържат да прославя поредната Му мъдрост.

На величеството Му трябваше цяла седмица да прозре гаврата. Не струва полупризнанието, че тя била с дереджето на родния футбол. Дори малоумната част (защото има и разумна) от гербавите разбраха с кого е гаврата.

Приматът снизходи да слезе да обясни за конфузната случка писмено. Което само по себе си е учудващо предвид факта, че екземплярът не само не е писмовен, но и не не е четмовен. Фактът на прочитането на "Винету" не свидетелства за способност за четене. Но може да не съм права. Книжките за "Винету" са цяла серия, тъй че е възможно премиерът да е прочел повече от една книга, но скромно да го е премълчал.

Проблемът - дори за гербавите - е стилът на писмото - много сложни изречения има. И изобщо самото писмо. Те не могат да обяснят защо Той пише нещо. Аз подозирах, че не може. И подозирам, че има защо, за което се извинявам. Но досега не съм го забелязала да употребява писмена реч за изразяване на мисли - за разлика от всички предходни премиери. Освен това ефективното управление на матряла не предполага писмена реч, и затова се чудя защо сега  го прави.

Румяна БъчвароваДаже съм склонна да се съглася с един форумец на "Дневник", че писмовното изключение от управленския Му стил е дело на началника на кабинета му Румяна Бъчварова. Някога беше свестен социолог, ама никога не е късно да станеш за...., всеки знае за какво. И още по-подозрителна съм, защото горката Бъчварова не е съумяла да Го убеди сам да се яви на народа. Сиреч не е могла да пребори неудобството Му,  че нито е красив, нито има по-голя..., пфу, по-голяма потентност - сам си каза, че по това си го мери. Рейтинга си го мери, да не помислите нещо друго.

Тъй че я разбирам Румяна Бъчварова. Много й дойдоха лентите и бухалките от оня виц, дето шефът й само тях ги умеел. И колажът, дето Бойко като мадона гушка..., абе, все тая кого точно гушка - въпросът е, че всички сме гушнати.

Фобос ГрунтНо проблемът с невъзможността на субекта да се подчинява на елементарните закони на пиара е по-голям от личния проблем на Бъчварова. Движенията Му заприличват на руския "Фобос-Грунт", дето загуби връзка със земната действителност. Притеснява ме точно възвишаването Му към божествените висоти. Всички знаят, че 3 дена след като отива в божествените селения Христос възкръсва. Ако бяха три дена - нищо работа, още две години ни чакат тъй или иначе. Безпокоят ме теориите на съвременните теолози, че числата, респ. годините и изобщо цялото време в Библията били метафори. Светът бил създаден не за 7 дена, а за 700 000, или за колкото си помислите по 7. В този смисъл ме безпокоят не 3-те дена на евентуалното Бойково повторно явяване след н'ам колко хиляди години, но да ми цъфне пак след 3 години определено ми причинява дискомфорт.

Има, разбира се, и друг вариант - да се откажа от вечния си живот, променяйки субективната важност на буквите. Сиреч Той не е "Той",  а е "той" - с малка буква.  Тогава обаче е по-зле за горката Румяна Бъчварова. Трябва да обяснява на Примата, че е почти необратимо, когато започнат да те подиграват. От друга страна пък  да не се е цанила да гримира шефа. Наша милост защо не се цани. Дори кънчовците дават акъл за гримовете без да слагат подписи като началник кабинети. Кви ги говоря... Кънчовците слагат подписи само под гарантирани плащания към тях.

Верно ми е жал за Румяна Бъчварова.

Няма коментари: