понеделник, 7 ноември 2005 г.

Nightwish Trance


Сума емоции - както цветът на конкретна марка кафе се събират от отделни сортове в различни пропорции - ми се събраха (раздялата на Таря с групата, мои осъзнавания, мои сдобрявания с майка, мои отношения с Тони, с татко) и резултатът бе странен, неевропейски. Но аз не мисля, че Европа е връх на човешките постижения. Има цяла култура на психонавигацията (при което изрично не трябва да се разбират наркотици!), която Европа съзнателно не само пренебрегва, но и подтиска.

Моя приятелка ми даде превод на Elvenpath (Пътят на елфите) на Nightwish (за което съм й специално благодарна), а аз преди години бях писала за моя сайт стихотворение за елфите. И медитирах върху двете. Медитирах е точна дума, защото Nightwish беше волуме на мах, в един момент разумът като аналитика изчезна, стопи се, издигна се в нещо по-високо, в нещо цялостно - танцувах сама, ритъмът на музиката, думите, смисълът, особено на това, че бях направила да имам всичко - и текстовете. Резултатът бе нечовешки. Стигнах до прозрения, които и сега с усилия донякъде мога да вербализирам, но смисълът им е нечовешки в смисъл, че не може да опрости до думи. А ми донесе страшно много. Неща, които не очаквах, осъзнах и разбрах. Но те не могат да се кажат с думи.

После ще напиша малко за научната основа на този вид медитация. Щото в това има огромна истина, но за за съжаление ние в юдео-християнската цивилизация не я признаваме.

Няма коментари: