вторник, 27 септември 2005 г.

И аз на този свят


От няколко месеца се каня да си направя блог и най-сетне се реших. Какво толкова имаше да му мисля? Ами имаше, защото ми се струва някак много отговорно това, в смисъл че поемаш отговорност.

Отговорността в случая я разбирам не пред някого (пред мен или пред евентуалните читатели), а пред някакви мои представи за добре свършена работа. Тоест, като правиш нещо, прави го както трябва. Ако не можеш, по-добре не го прави. Така се отнасям не само към блогването. Което не означава, че съм перфектен работяга и изобщо перфектен човек, а означава, че съм мързеланко и дървен философ (израз, който научих от баба ми, означава "човек, който много разсъждава, но без отношение към реалността" или "без да действа").

Понякога се оправдавам пред себе си, че всички мързеланковци в дъното на душата си са завършени перфекционисти. Всъщност какво ми пука?

Толкоз за мен засега.

Няма коментари: