неделя, 17 декември 2006 г.

Планинският крал и близкият уиски бар


Срещнах в блога на Асен, aka Планиският крал, фразата, но не само като фраза като заглавие, а фраза, която ми е някакъв ипмпринтигов отпетъчатък от юношекството - "Just show me the way to the next whiskey bar… Необходимо ли, Асене, да обясняваме на четящите, че заглавието не се слага току-тъй, както ти падне? Те това си го знаят и без нас. А сега ти благодаря, че ми прати записа на тази култова за тийнейджърския ми период песничка. И се запитах: ако си спомняш нещо култово от тийнейджърството (защото съвсем не си спомняш всичко така, даже повечето не си го спомняш), не значи ли, че то е в някаква степен важно за теб и сега?

Асен ми прати песничката - обект на всички тези рошавости - "Alabama Song (Whiskey Bar)" на вечните "The Doors"

Както съм обяснявала вече, който я иска, да влезе в пощата Gmail.com, юзърнейм veny.gjurova, пасуърд 17071935, писмото e в Sent Mail със събджект "THE DOORS - "Alabama Song (Whisky Bar)"

Лириката я има в текста на писмото, но я пускам и тук:

Alabama Song (Whiskey Bar)

Oh, show me the way to the next whiskey bar
Oh, don't ask why, oh, don't ask why
Show me the way to the next whiskey bar
Oh, don't ask why, oh, don't ask why

For if we don't find the next whiskey bar
I tell you we must die, I tell you we must
I tell you, I tell you, I tell you we must

Oh, moon of Alabama
We now must say goodbye
We've lost our dear old mama
And must have whiskey, oh, you know why

Oh, show me the way to the next little girl
Oh, don't ask why, oh, don't ask why
Show me the way to the next little girl
Oh, don't ask why, oh, don't ask why

For if we don't find the next little girl
I tell you we must die, I tell you we must die
I tell you, I tell you, I tell you we must die


Асене, благодаря ти :)

1 коментар:

Анонимен каза...

Моля, за теб винаги.
За мен тази песен винаги е имала особено значение. Не само защото я свързвам със спомени от гимназията. Напомня за простотата и безгрижието на живота, които понякога толкова ни липсват.
А за заглавията... мисля, че наистина няма нужда да обясняваме, че заглавието (или липсата му) е жизнено важна част от самото произведение, независиомо от неговата форма и жанр.
Напред към следващия уиски бар :-)