сряда, 29 декември 2010 г.

Вонята като критерий за лидер [А бой де, к'о си мислиш?!] Ми и аз вече не знам...


"Един скункс* като видял, че лъвът избягал от него, решил, че вече той е царят на джунглата. Но след някое време срещнал едно хремясало куче" **

В следващия пост ще кажа автора на цитата, като дам много по-шантав негов цитат. Той е от топавторите в определен жанр, опитва се - според мен успешно - да не поддава на всмукването от издателския конвейер "издавай книга всяка година!!!" (което погуби, според мен, талант кото Гришам. И не само него.)

--------------------
* Който не разбира смисъла на вица, няма място в нашата фирма. Аз се гавря професионално с колегията. Инак всеки лоботомиран или декортикиран индивид вместо във фирмата, да дойде в блога. Не че ще му е от полза.
** Който разбира - e добре дошъл - ако му е интересно.

Няма коментари: