събота, 27 септември 2008 г.

Некои съображения за актуалната политическа ситуация


Къде гледа ДАНС, не спи ли?! :
"Гост
2008-08-01 15:45:25
Еййй, то пък голямо Чудо, че Гоце хванал Трипер, гаче го е гонил и стигнал."
Коментар в мумифицираните "Опасни новини"
http://opasnite.eu/jaws/2-shtrak/27-parvanov-triper-15godishna


Вълците в симитлийската гора гаче ли ги бе гонил... Ама скръндза * - на гончиите не плати --> По дирите на една хайка за вълци"

Обикалям "вокруг да около" темата за Оги Стефанов (наричам го така, защото така му виках като работехме заедно в "Стандарт") вече пети ден. Крайно време е да призная пред себе си истинската причина:

Да, много ме е гнус и отврат, но не е само това. Бях в подобна ситуация един път. Не се стигна до този финал, но познавам твърде добре усещането, когато гончиите те обграждат отвсякъде. Автентично, като субект го познавам. И сега си давам сметка, че май още ме е страх :-(

Още повече, че вече втори добър познат ме пита давам ли си сметка какво съм направила като съм дала блогопубличност на факта, че ДАНС не могат да затрият кеша на Google, думите му бяха нещо от типа "що не ги осра тези леваци анонимно, сега пак ше бЕреш ядове...". На отговора ми, че не аз съм направила сайтовете, възпроизвеждащи "Опасните", и не аз ги промотирам в нета и офлайн медиите, той ме отряза: "ти кво, вярваш си, че наш`те копелета ше забравят кой е дал интифата за гугълския кеш?" Мисля, от речника става ясна професионалната квалификация на познатия ми [на вниманието на ДАНС: не харчете парите ми на данъкоплатец да ровите разпечатки на телефонните ми разговори, и въобще за прослуш, за квото ви интересува - има външно наблюдение, и - макар незаконно, но знам, че го правите - ПК ] Лошото е, че мисля, че той е прав. Тия копелета НЕ забравят.

Въпросът е: Ние защо забравяме?

Ей на тоя въпрос сега пиша моя отговор - какво се опитвам да забравя - от моите преживявания и спомени за посткомунистическите спецслужби (и техните господари).Трудно ми е (казах - защото ме е страх), но заради мене си самата ще го напиша. Заглавието поне го реших (а след като го напиша, то няма да ми позволи да се скатая уж несъзнавано):

България 2008: Воня на вуду, зомбита и тонтон-макути

============
* Иде ми наум проектче да спретна, примерно "Онтология и епистемология на избора на инвестиционен модел от президентската институция в РБ", добре звучи като за обществени поръчка за мъни по еврофондовете. Щото за проект "Що Гоце краде на дребно като социалистически труженик тоалетна хартия" евростотинка няма да видя. Пфу и евротъпанари ;-)

4 коментара:

Анонимен каза...

Единственият начин да се пребори със страха е да се изправиш срещу него.

Анонимен каза...

Е Георги Стоев нали се изправи...

Неконвенциален каза...

Не те спяткато змия на припек

Неконвенциален каза...

ДАНС ? Как да спят бе хора то може ли да се спи като се навъдиха толкова много врагове,вътрешни и външни на Палтията Майчица и братсия Съве.....съюз.Събират си ДАНСещите информацийки ,та като потрябва да подслаждат животеца на Шефчетата.