понеделник, 29 октомври 2007 г.

Изродите Longanlon/Масларова са обречени


Тия двамата са едно и също нещо, въпреки че външно се правят на различни. Съществото*, именувано Петър Стойков, a.k.a. Longanlon, твърди, че е е десен либертарианец, а кифлата Масларова дрънчи пронизително в хартиените медии, че е лява. Лъжат и двамата. Спестяват основното - че са човекоядци. Спестяват възгледа си, че който е слаб, болен и нещастен, така му се пада и трябва да умира. Хубавото е, че тия две животни - Масларова и Петър Стойков, известен като Longanlon, нямат бъдеще. Разбрах го вчера, на помена за Криско. Разбрах го поради прекрасните думи на itilien, и го разбрах просто така, гледайки:


И не просто така - защото в цялата си болка Христо и Ели отидоха да дадат всичко, останало от скромния помен за Криско - и балоните, да!, на децата от дом №7:





Всички тези истински хора ми ми вдъхнаха сила, радост и увереност. Нищо не е приключило. Ние, нормалните хора, сме повече и ТЕ не могат да ни смачкат.

-----------

* Отделно ще пиша за това нещо Longanlon, много ме е гнус, поради това си го спестявах, но явно ще трябва да го направя


20 коментара:

Анонимен каза...

Съвсем си изкукала от самота. Дотам е докара, че аз да защитавам Масларова. Винаги ще умират хора. Вие с Виденов, като бяхте на власт да не би да направихте нещо.

Защо се закачах към каузи, към които нямаш нищо общо?

Анонимен каза...

Пак нещо си забравила да си изпиеш хапчетата.
Човекат макар и краен понякога си е доста смислен.

Анонимен каза...

Олеле, в безсилието си някой е излял цяла кофа емоции. Играят яко хормоните. Критическата друса здраво бедното нещастно създание, наричащо себе си Вени.
И понеже ще кажете, че не отговарям на аргументите й, а я нападам лично, ще отговоря, че аргументи в горната бълвоч, написана от Вени, няма.
Вени, провери в речника какво ще рече Argumentum ad hominem и защо с подмяна на твърденията срешу нечия теза с такива срещу опонента ставаш смешна и жалка.
Може и да не съм съгласен понякога с мненията на Longanlon (което е рядкост, в интерес на истината), но винаги знам защо не съм съгласен и това не е заради автора им, а заради съдържанието и смисъла им.
Съветвам и теб вместо да се пенявиш и да смърдиш като веро, сипано в кофа с лайна, да се извиниш на човека за глупостите по негов адрес и да се опиташ да обориш това, с което не си съгласна. Което едва ли ще си в състояние да направиш, като ти гледам умствения багаж, но това е съвсем отделна тема.

Анонимен каза...

Масларова може и да изрод, обаче г-н Петър Стойков едва ли е такъв. Реалист, който не се страхува да назовава нещата с истинските им имена. На тези хора принадлежи бъдещето.

Анонимен каза...

Longanlon е пич.
Подари ми дунапренено топче за котката ми да си играае. Той обича животните. А малките ги обожава.

Unknown каза...

Поздравления, анонимници! Прекрасно е да заявявате мненията си, без да казвате кои сте. Не ме изненадвате, жалки създания, защото точно такива сте феновете на Лонганлон - плъхове нещастни. Един поне да се намери да го защити с името си, ще е хубаво за него.

Анонимен каза...

"Blacky каза...
Longanlon е пич.
Подари ми дунапренено топче за котката ми да си играае. Той обича животните. А малките ги обожава."

Ъ?

Петър Стайков може да е пич, обаче в него има една мазна, фриволно непочтителна претенция за правота, която не ми харесва, защото не вярвам, че може да роди ефективно и полезно действие.

Затова - напълно подкрепям Вени!

Анонимен каза...

Той пък бил Стойков...

Мдам, слаб brand awareness...

И може би някакви цитати от публикувания Блог Топ 100...

Анонимен каза...

Здравей,

По думите и начина на изразяване си личи кой е "изрод". Именно това отличава хората с либерални възгледи от всички останали. Те се опитват да докажат виждането си с аргументи. Не смятят опонента си за достоен само за стъпкване и подпалване, което правиш ти.

Блогът на човека, който визираш е сред малкото либерални, десни блогове у нас. Позициите, които изказва говорят, че човекът зад него е всичко друго, но не и такъв, какъвто го описваш.

Unknown каза...

@Мартин

Благодаря! Не съм съгласна с мнението ти, но те поздравявам за това, че го изказа с името си. Ще напиша отделен пост защо според мен не си прав, защото смятам, че лонганлоновското дарвинистко отношение към хората е една от причините за кризата на дясното - не основната и не единствената, но една от.

Анонимен каза...

Да-а, за първи път се сблъсках с него, когато по повод смъртта на Дарина, този ... отдъхна с облекчениие, че поне спамът "Да спасим Дарина" щял да престане. Направо се потресох тогава...

А сега като видях снимката на Ели и Ицо направо ми се дорева...

Анонимен каза...

Не познавам въпросното "чудовище", но ме заинтересува защо го плюеш с такава злоба и се поразходих из блога ти за да открия неговите коментари. Недоумявам защо човек като теб има такова крайно мнение за друг. Всеки отговаря за себе си, за това което казва и прави. Не на всички се харесва болезнената реалност да им се навира в очите и този Петър явно е от тях. Не ти прави чест, че го обиждаш по такъв начин за това, че изразява позицията си. Той не те е обиждал, доколкото видях. Това какъв си е негова работа...

Unknown каза...

Здравейте,

Някой е писал от мое име, Мартин Димитров, като е сложил връзка към моя сайт - www.martindimitrov.com. Подобни действия са крайно некоректни.

Анонимен каза...

Супер тъпо е наистина. Харесвам много блога на Longalon и редовно го чета, ама не прави чест на тия, дето се опитват да го защитават с такива методи!!!!

п.п. Така и не разбрах в какво го обвиняваш в постинга си всъщност.

Анонимен каза...

Ne si korektna. Tozi Petar moje da e vsqkakav, ama da go napada6 taka e mega glupavo. Lainoustieto ne prilqga na nikogo, osven na prostacite i selqnite.

Na teb prilqga li ti?

Unknown каза...

Здрасти Вени,

Пиша ти за втори път. Коментарът в защита на Longonlon не съм го писал аз. Някой злонамарено е използвал моето име, Мартин Димитров, и е посочил моята Интернет страница. Така че моля изтрий този коментар. Писането от чуждо име е безобразие!!! Писах ти e-mail, но ти явно днес не си си виждала пощата. Така че преди да започнеш публично да недоволстваш от мен първо разбери, че някой друг е писал на твоя сайт използвайки непочтено моето име!!!

Мартин Димитров

Yana каза...

Вени, колкото и свои приятели да извика този Лонганлон да се застъпят за него тук, ти много добре си написала, че сме повече от тях. Няма страшно!

Maya M каза...

Вени, подкрепям те.
Възмутена съм от Longanlong и неговите приятели, които коментираха по-горе, особено този, който се е представил за Мартин Димитров.
Моят Blogger профил е под истинското ми име и дава връзки към сайтове, които наистина са мои.

Анонимен каза...

Някак си много вяло се псувате бе, да му е....
Ялова работа...

Анонимен каза...

Здравейте,
не обичам блоговете, форумите и всякакви подобни виртуално-нереални общности.
Но се разхождах днес из тази пустиня (за мен),защото не ми се работи, а и времето е гадно.
И наистина намерих блог на longanlon, каквото и да е това.
И, о ужас, ужас, ужас.
Създаде ми впечатление за нещо страшно и пусто, което те дебне с неистово коварство, нещо, което ще те погълне веднага.
Изправих се срещу страха, който ми навя, този "либертианец" и го затърсих в Гугъл.
Тогава намерих вашият постинг за него.
Разбрах.Благодаря ви.
Наистина много гнусно и човекоядно и кръвожадно. Гаден, лигав, коварен, лъжлив изроден някак си хищник.
Но знаете ли?
Безумно страхлив е!
После пак търсих и търсих ... и намерих, че не е сам. Има много като него - мъже и жени. Привличат жертвата с мазнотии върху фалшив камък и после без жалост скачат отгоре й и я разкъсват.
Правят го от страх, пъзльовците.
Не се бойте!
Ще ви пиша някой ден, когато пак няма да ми се работи.