събота, 14 декември 2013 г.

Заради голия Волен ме прецакаха от ФБ. Има ли политикът право на грешка и прошка.


Ето за тези публикwвани от мен снимки във фейса ми съобщиха, че са изтрити, защото нарушавали моралните им стандарти и дрън-дрън...





Амо някой да го беше бил Болен по главата с бухалка в началото но 90-те години да си прави такъв скандален пиар? Напротив, той сам си организира скандалната фото сесия в престижно списание, за да се покаже колко е "отворко", сиреч нестандартен журналист, смятащ се за интелектуалец. Вероятно хиляди пъти след това е съжалявал за нея, но в епохата на Интернет е така - веднъж влязъл в него, няма излизане..


Вчера пуснах тези снимки във фейсбук и не след дълго ми съобщиха, че нямам достъп, тъй като паролата ми е променена и като преминах през досадната им процедура за ново опаролване на съществуващ акаунт, ми съобщиха, че са махнали снимкити на Волен, които бях качила.. Снимки, публикувани в началото на 90.-те години в престижгно бг списание.

Та с риск да ме изтормозят и в блогър, ги публикувам и тук. Защото Волен е незаобиколима личност в най-новата ни история. И не бива да бъде забравяна в каквито и да е свои хипостаси.. Обикновеният човек прави грешки и за тях има прошки.Но политикът е лишен от.правото на грешка и прошка.

Мда-а-а... Обикновенияет човек, публикувал снимки на политик, направени с негово знание и желание за реклама, та този обикновен човек явно няма право на прошка. От един час се мъча по някакъв какъвго и да е начин да си вляза в акаунта във фейса и получавам прословутите две снимки на Волен с обяснението, че са ги махнали, защото нарушавали дрън-дрън и т.н.

А ти, бе, тогавашен демократе Волеие, не нарушаваше ли нещо с тази снимки? Неща като  морал, приличие, поченост? Всъщност тъпи въпроси задавам. Прави са да ме отсвирват.

Няма коментари: