петък, 16 ноември 2007 г.

A la guerre comme à la guerre




A la guerre comme à la guerre. Така е озаглавила колажа ми авторката - Eли. Нe я познавам, но чувствам, че съм на път да влюбя в нея ;-) Строгата монахиня, може би игуменка крие зад заветите, скрижалите, библиите, екзегетичните трудове и прочие - та тя крие много светска страст, и то хич немиролюбива. Коментирах го кратичко в блога на Ели - "Мдаа, заглавието привнася присъщата ми доза кръвожадност"

Вени в облекло на монахиня
Благодаря на Григор, че ме насочи към великолепния сайт на Ели - Imagine that. Там го има като великолепна картинка и Зеления крокодил, и Бого Шопов... Чакам следващите "жертви" :-)

А за Ели... благодаря ти за празниците, които ни правиш :-)


----------------
Now playing: After Forever - Come [foobar2000 v0.9.4.4]
via FoxyTunes

3 коментара:

Анонимен каза...

Леко тъжна е, но ти отива.

Unknown каза...

ма мерси, дето се вика, обаче - ти къде изчезна? Чисто егоистично, признавам, че ми липсваш ...

Анонимен каза...

Покрих се за известно време в прованса. И на мен също ми липсваше блогосферата. Ти също.