събота, 24 ноември 2007 г.

Как би погледнал Ал Гор?


ПЕСЕНТА НА МАУГЛИ СРЕЩУ ЧОВЕЦИТЕ

Ще пратя срещу ви аз тичащи диви лози,
ще викна аз цялата джунгла над вас да пълзи,
ще рухне последният покрив, ще падат греди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Край вашите порти ще пеят във хор зверове,
из ваште хамбари Манг, прилепът, сам ще снове,
едничка в студени огнища змията ще бди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Невидими, моите воини тръгват към вас,
щом светне луната, ще чуете техния глас.
И вълци ще водят стадата през стари межди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

И вашите ниви ще жъна една по една,
напразно след мен ще събирате вие зърна.
Елени орачи ще ровят втвърдени бразди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Изпратих срещу ви аз тичащи диви лози,
извиках аз цялата джунгла над вас да пълзи.
Виж, храстите вече ви гонят, виж, падат греди!
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!


От "Книга за джунглата", не намерих носителя на правата за стиховете

----------------
Now playing: After Forever - Only Everything [foobar2000 v0.9.4.4]
via FoxyTunes

2 коментара:

Ex каза...

Много готино Вени. Ще го пусна и аз в блога, надявам се, че нямаш нищо против;-. Гор е въздухар. Той е само фасадата. Никога не гледай фасадата, а това, което се крие зад нея.

Анонимен каза...

Преводът, разбира се, е на Цветан Стоянов, лека му пръст. Доколкото си спомням, пише го във всички издания на "Книга за джунглата", в т.ч. и в публикуваните в онлайн библиотеките.
А колкото до А.Г....нищо не предизвиква по-голямо отвращение от лицемерната "добродетел", която у него е в изобилие, IMHO.