петък, 23 ноември 2007 г.

Посвещавам на Румен Петков


Напоследък хич не ми става хубаво от всичко в тая държава. Особено като си отнесох някои друг удар по време на демонстрация - не забранена! Тук съм, на тази снимка, съм аз на другия ден. Вижте я, господин Петков и си мислете с следващия път като се хвалите какви ги вършите. Защото когато не вършите нормални глупости, вършите откровени гадости.


А фанелката специално си я поръчах. За да дразня. Специално за полицаите, които ме викаха ме в районното като свидетел (на някой му ограбили нещо.) Но циркът с фанелката беше невероятен. Мисля, че по-старите чинове бяха на ръба на инфаркта, а другите ако можеха, щяха да ме удавят в капка вода.

Много полиция - малко справедливост

Много полиция - малко справадлинэст

И трябва да се боите, когато момчетата-анархисти израснат. Обещавам ви го!

16 коментара:

Анонимен каза...

Вени, откъде взе фланелката? Аз бих искал да си взема няколко от тия?

Анонимен каза...

хм, значи е нещо, което предположих ... а щом от известно време предполагам, и то без да следя медиите, и то живеейки в кротко и еснафско хасково ... нещо става ... или, може би, всичко си е постарому, по мнооого старому :(

Анонимен каза...

Вени, не разбрах.. кой е на снимката с полицаите? от митинг ли е тази гадост, че малко не съм в час напоследък

Bruce Wayne каза...

тениската е много яка, може би не в това сигнално червено... отпечатай няколко и ги пусни да се продават през блога, аз бих си купил една

zlatkata каза...

радваш душата ми че не спираш да воюваш:)
ако речеш да продаваш тениски и аз бих си купила като bruce wayne:))

dzver каза...

Искам и аз такава фланелка? Само че червеното не ми е от любимите цветове.

Unknown каза...

За всеки желаещ ще намеря. Мисля и че цветът" не е решаващ.

Анонимен каза...

Свободната мисъл стъпкана в краката на полицията... Емблематично!

Анонимен каза...

Ми аз порових и намерих това
http://portokal.bg/
И да се снимате с тениските и публикувате снимката в интернет да ви видим :)

Анонимен каза...

Бих купил 2-3 такива фанелки. Дори държа!

Или дай файла с изображението, за да може да се отпечата през въпросния (или друг) сайт. Предлагат и различни размери.

/ каза...

Вени, много хубава фанелка :))


За правене на фанелки, бих препоръчала Ориндж в София на Графа, защото там стават веднага и можеш да видиш на компютъра как ще излезе, и на какъвто цвят фанелка искаш. По интернет не винаги знаеш какво ще получиш и кога, по-практично е на място да се отиде (за който живее в София и може да отиде).

nik666 каза...

Дайте ни само картинката с добро качество, ние има къде да си направим блузки ;)

Unknown каза...

Фанелките ги правят младите анархистите, ще говоря с тях.

Unknown каза...

Ако имаш предвид тази снимка

http://photo-forum.net/bg/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=740575&USER_ID=31465

това съм аз на протеста, когато пресичахме около паметника "Левски"

dolphine каза...

iskam iaz, molq pishete mi kakd a si zakupq
izrqden@mail.bg

set and forget clock каза...

This is my second visit to this blog. We are starting a new initiative in the same category as this blog. Your blog provided us with valuable information to work on. You have done a admirable job….

Cheers.
set and forget clock