петък, 13 юли 2007 г.

Вени: Reloaded


Докато се ремонтирах, реших да се откъсна от големия свят - никакви медии, вкл. Интернет, почти загърбих и "малкия" си свят - махнах се от София, и това нещо-като-отшелничество ми се отрази твърде добре. Защото оплетени в галопиращото всекидневие и бомбардирани от тоталната информация, неусетно забравяме себе си - губим представа за Космоса и мястото ни в него. Забравяме душата си, затваряме очите си за истинските неща, губим автентичния си живот, ставайки функция и репродуктор на чуждите мисли, чуждите думи, чуждите представи, с които медиите, развлекателната, рекламната и PR индустриите ни облъчват. За пореден път се убедих, че периодично бягство от организираната реалност за мен е жизнена необходимост. Релакс, пречистване и презареждане за душата.

5 коментара:

Анонимен каза...

Добре дошла отново :-)

Анонимен каза...

Добре дошла и от мен :)

Анонимен каза...

Добре дошла и от мен :-)
И аз споделям виждането ти, че човек трябва да се откъсва от ежедневието, за да се опомни. И всеки си има своето място за зареждане - моето е Пирин :-)

Smiling каза...

тъкмо се чудехме къде се изгуби :)
добре си дошла, радвам се :)))

Анонимен каза...

еееееееее, най-после! надявам се, че си супер!