неделя, 11 юни 2006 г.

Música Lliure


Великолепен албум открих от Йовко - http://www.culturalliure.cat/musica_lliure.php

Това е само първата част - но не мога да спра да я слушам. Според Йовко е джаз, според мен не е, но какво значение има това? Всеки с вкусовете, мненията и пристрастията си. Освeн музиката (която е испанска по дух, каквото и да значи това) радва мe и фактът, че албумът е лицензиран под Creative Commons.

Имат и още един албум, но сега се кефя на този. Музиката за мен е нещо ката като медитация. Или като правене на любов. Не можеш и не бива да поемаш много наведнъж. Трябва да си готов, т.е. да изминеш своя път от подготвянето заедно с партньора. Когато правиш любов, е ясен партньорът, когато слушаш музика - пак е ясен, но не сте изцяло заедно; когато е медитация - там е сложно. Аз познавам този път - и с музиката, и с правенето на любов, но не мисля, че сега мога да говоря за Висшата сила, или Буда, или както и да го наричат - няма значение. Каня се от известно време да пиша за това, но честно казано, не ми стига сила на духа. На разговорен език - страх ме е.

Няма коментари: