вторник, 21 август 2007 г.

Йовко за Грегор Замза и Йозеф К.


Четат хората. Като мене четат, съпоставяйки прочетеното. Разбрах го като се замислих защо ми харесва наскоро открития от мен Николай и намерих отговора, осмисляйки два негови текста:

Процесът

Книгите в раницата ми


След което още повече се зарадвах, че Йовко е забелязал явлението преди мен:

Меланхолия


А се зарадвах се по току-що описаната от мен причина:

"Вени Г. каза...

Благодаря, Пейо!

Благодаря, Райо!

Заради това, че познавам хора като вас, не съжалявам, че не избягах от България.

А заради това, че има още много като вас, които не познавам, не ме е срам, че живея в България.

09:59"


Който продължава да е любопитен, да прочете темата ми Разбрах: 4 пътя на Живота vs. 99 варианта за смърт барабар с коментарите й.

Няма коментари: