сряда, 13 септември 2006 г.

...


Прочетох за това в блога на Григор. Мислех да го пусна с някакво заглавие, което да е толкова гадно, колкото съдържанието, но се отказах. Всякакви думи са по-прилични от това... И без заглавие.

Прегледах дадените в края линкове, защото това, което е написал авторът там, е съществено. Честно казано, искаше ми се всичко да е тъпа измислица. За съжаление не е. Вероятно не е вярно само това за Норвегия - не намерих такова инфо в дадените линкове, но може би не съм ги преровила напълно. Но инфото за Канада е убийствено. Подписах се в петицията, помолих близък приятел да прати 10 долара на IFAW (защото нямам международна кредитна карта) и пускам тук цялото инфо. Не знам какво друго мога да направя, но поне това бях длъжна.

Как би ти се сторило да те блъскат по главата като "спорт"!?






Норвегия и Канада имат нов вид туризъм. Убиване на малки тюленчета. Наричат го "спорт"...



Можеш ли да наречеш това спорт?


Спортсмен ли е този човек?



Защо?



Вие сте единствената ни надежда!!!



Това варварство не би трябвало да бъде възможно в нашето общество...



Не ни обръщайте гръб, ние сме беззащитни...



Знам, че тези картини изглеждат болезнени, но ние сме тези, които изпитваме болката. Ние биваме избивани и това продължава ДОРИ СЕГА...



Какво му дава правото да ни убива? Кой е той за да решава кой ще живее и кой ще умре?



Какъв спорт е това? Никого не съм наранил. Просто си плувах...



Моля ви да помогнете на мен и приятелите ми...



Не можеш просто да игнорираш тези картини... Да мълчиш и да не правиш също те прави виновен...



Моля ви помогнете ни



Моля ви не ни оставяйте сами...



СПРЕТЕ ИЗБИВАНЕТО НА ТЮЛЕНИТЕ



Можеш да защитиш своята позиция
по въпроса като поставиш това на всниманието
на колкото се може повече хора
и така скоро тези убийци ще се окажат
на вниманието на световните лидерите.
Благодарим ви!!!




Моля те да продължеш разпространяването на този линк.


НИЕ РАЗЧИТАМЕ НА ТЕБ!

Искам да ви помоля преди да препратите този сайт на познат или приятел или да го поставите в някой форум, първо да се замислите защо го правите. Достоверността на информацията тук всъщност е доста спорна. Преди 2 дни този сайт беше напрвен просто като html версия на ето този документ за да може по-лесно да се разпространява. Факт е, че публикуването на подобна информация без да е проверена беше малко безотговорно както би било и сляпото му препращане. Когато го направих не съм очаквал, че ще се разпространи толкова бързо и дори ще видя правописните грешки, които съм направил при превода, случайно пускайки телевизора. Мисля, че е много важно всеки един от нас да се замися преди да повярва на каквото и да е, особено в интернет, където всеки може да каже или да публикува каквото си пожелае и винаги да проверява това, което чете поне на няколко места, защото всички носим малко или много някаква отговорност. Така или иначе сляпото разпространение на този сайт няма сериозен шанс да промени каквото и да е. Все пак се надявам, че това ни е накарало да се позамислим по въпроса. Няма да променя съдържанието на нищо над линията за да може всеки да види нещото по начина, по който е тръгнало и да се замисли, надявам се, не само за тюлените, а за всички неща, които се случват по света, за които не знаем и които трябва да се променят. Според мен всеки трябва да има и търси своята гражданска позиция и да я изразява, но заедно с това трябва много дълбоко да се замисля над това, което вижда, чува и чете.

Ето и няколко полезни линка, съдържащи информация по въпроса. Все пак аз мисля, че всеки трябва да потърси и допълнителна информация за себе си преди отново да препрати линка.

http://www.hsus.org/protect_seals.html
http://www.peta.org/
http://www.stopthesealhunt.ca/
http://www.ifaw.org
http://www.google.com ;)

Благодаря на всички, които ми писаха по повод на сайта, включително и тези, които буквално ме обиждаха в писмата си. Това ми помогна да осъзная доста неща.

1 коментар:

Unknown каза...

Тъжно е, че хората сме и такива...
За тюленчетата - нямам какво да кажа, емоциите ми са твърде силни за думи.