четвъртък, 25 юли 2013 г.

Полицейска бруталност 2.0


Неуважаеми ченгета, защо не ви вярвам:


Долуописаната случка е от август 2007 г. Протестирахме против застрояването на природен парк "Странджа". Долната снимка беше тиражирана от някои жълти медии - за да покажат какви лумпени протестират. Аз съм лумпенът, който самоотвержените полицаи извличат. Междуддурогото, без връзка с екопротестите, но във връзка с моите лични възгледи, държа в ръката си вестника на анархистите "Свободно слово"
Когато исках след това да се жалвам, от полицията ми отказаха да приемат жалбата като обясниха, че нямам основание, защото аз съм щяла да си падна на главата, а те в последния момент ме спасили. Истината е, че бях в първите редици на протеста, които хора от първата редица полицаите изтласкваха  и мен, както и други извлякоха със сила, и въпреки че си бях вдигнала ръцете нагоре, това не ме спаси. Нещо, познато и от отминалата вечер.

Затова не вярвам и дума на всички обяснения на властта за това, какво се е случило вечерта. Не им вярвам, защото им ядох попарата преди 6 години. Те са същите. Нищо ново не са научили и нищо старо не са забравили.

Няма коментари: