Само чета: "Специално в нашия случай – медиите приемат определен кръг от лица като меродавни. В действителност част от признатите от медиите личности не принадлежат към професионалната общност. Кольо Колев и Цветозар Томов не са членове на тази общност. И двамата реално нямат работещи маркетингови агенции. На годишното общо събранието на организацията на маркетинговите изследователи преди две седмици, Боряна Димитрова, Андрей Райчев и Кънчо Стойчев не дойдоха. Според мен се чувстват гузни и не им е удобно да гледат колегите си в очите."
Кънчо и Андрей я разобличиха драстично. Двмата ги нарекох ти навремето "кънчовците" и тоя лаф тръгна широко насам-натам. Но те може да са всякакви в политически и морален смисъл, но в професионален смисъл са професионалисти и Мира Радева може само да им диша праха. И няма защо тя да меша тутуна с бостана като бърка Цветозар с маркетинговите агенции. Хеле пък Кольо Медианата е нечистоплътно да го меша.
За мен все повече ми става ясно, че г-жа Радева е пропуснала - освен морала, основния курс на Живко Ошавков в края на 80-те години на 20-ти век "Емпирични социологически изследвания", поради което тя не може да разбере с какво всъщност се занимава. Или поне с какво би трябвало да се занимава. За съжаление на колегите й, на които се налага да я ограмотяват.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Радвам се на всеки коментар и се старая да отговарям :-)