понеделник, 11 септември 2006 г.

Ако изборите променяха нещо, щяха да ги забранят


Дълбоко не ме интересуват цирковете около президентската кампания (тя май само в това се състои). Занимават ме далеч по-истински неща - същността на вселената и на Аз-а, връзката им или по-скоро тъждествеността им. Интересуват ме изменените състояния на съзнанието като път за това разбиране. Заслужава си отделно писане, но ме затруднява това, че според мен повечето ми читатели са рационално ориентирани и не е лесно да намеря начин да обясня всичко това.

Тъй че вероятно в деня на изборите ще ходя за гъби. Така преди време се бе изразил един - вече застрелян - политик. Още повече, че идва сезонът на вълшебните гъби :)

7 коментара:

Angel Feathers Tickle Me каза...

Love to all..

Unknown каза...

@cybercrackerbg

Именно затова ще ходя за гъби. Защото се надявам, че отвратените като мен ще са достатъчни за невалидност на първия тур. Според закона за избор на президент за да е валиден резултатът от първия тур, е необходимо да са гласували поне 50% от имащите право на глас.

Е,аз смятам да намаля процента с моето гласче :)

vlad каза...

А кога са изборите :)
Въпроса задава човек, който си е спрял телевизора да събира празни бутилки от вино отгоре с декоративна цел...
...но отдаването на почит към природата тогава ми се вижда свястна идея. Още повече упоменавайки вълшебните гъби. Само ме е страх да питам кои вълшебни, точно, за да не се изложа...
Защото с мойто МПС веднага викам наум един конкретен вид. Добре де, мога и да замажа положението, като кажа че съм чел Кастанеда :)

Unknown каза...

Изборите са някой си октомри.Толкова не ме интесува, че даже ня знам кога.

Вълшебните гъби (Magic mushrooms) съд0ържаят псилосцибин. Докторите наричат веществото "халюциноген", а посветените го наричат "ентеоген". Думата означава нещо, което те свързва с бога.

Аз още не съм опитвала, въпреки, че имам възмжжност. Мисля след два-три месеца да опитам. Причината е съществена - трябва да си "дораснал" за гъбата. Тогава тя сама ще те намери.

Unknown каза...

На кого да помогна, на някой от клоуните?

Мисля, че ако се получи това с втори тур поради ниско участие, ще бъде голям шамар както за Първанов, който вече се изживява като президент втори мандат, така и за всички политици.

А това ще бъде някакво окуражаване на хората, че могат да направят нещо. Това прави легитимността на цялата сегашна власт доста съмнителна и кой знае... може в близките месеци да доведе до нещо, предсрочни избори например.

Анонимен каза...

@cybercrackerbg: Гоце ще победи още на първия тур именно ако половин България отиде за гъби в събота. Знаеш не по-зле от мен кои в такива ситуации ходят за гъби, а кои - до урните, било под строй, било заради кебапчетата.

@Вени: И какво, дори ако успееш да ги направиш невалидни? И че сегашната политическа класа излезе легитимна? Ще си го премести в другия джоб. Нея я вълнува ще бъде ли на държавната трапеза, или не... А за клоуните - да, те заслужават да им се помогне. Не всички изживяват Путин като началника си по служба, и някои поне са сравнително безвредни. Така че ще гласувам за който от тях реша, че има шансове.

Анонимен каза...

Здравейте, ако е възможно бих искал да задам няколко въпроса на хора които разбират от ентеогени. Не съм репортер, така че спокойно. Просто имам много въпроси и полупросветен ум. email sftmsftm@gmail.com